Volvo240R Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Klar for femmer jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Texascom skrev: Klar for femmer jeg ;) huh!? hva skjer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Det blir nok det en gang, men det i 850 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Jeg aner potensiale i Yamaha-åtteren. QOHC, 32 ventiler, kjededrevet register og shim-under-bucket-design er en vinner - se bare på Toyotas UZ-FE-serie V8'ere (noen som husker Turbonetics-Celicaen som kjører høye 6'ere?). Nå må bare noen finne ut hvordan kan flytte denne kverna inn i 200/700/900-serien, så har vi en mulig vinner her. "All Volvo", liksom. Selv om man kan lage mye hester med dét, er støtstenger noe som hører fortiden til. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Øyvind Ryeng skrev: Jeg aner potensiale i Yamaha-åtteren. QOHC, 32 ventiler, kjededrevet register og shim-under-bucket-design er en vinner - se bare på Toyotas UZ-FE-serie V8'ere (noen som husker Turbonetics-Celicaen som kjører høye 6'ere?). Nå må bare noen finne ut hvordan kan flytte denne kverna inn i 200/700/900-serien, så har vi en mulig vinner her. "All Volvo", liksom. Selv om man kan lage mye hester med dét, er støtstenger noe som hører fortiden til. ja, den har vel 300 n/a hk originalt? t6'en har jo mer potensiale bare ved å skru litt på trykket, men til gjengjeld er det litt fetere med n/a power.. (synest jeg da). Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 315hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaronBlod Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Texascom skrev: Klar for femmer jeg ;) må jo ha femmer!! Siter 86 740GL, 85 740TIC, 82 240GL 89 520i, 86 740TIC 85 Escort XR3i, 94 855 GL Bmw 325i cab, Volvo v40 03 jubileum, Volvo V50 R Design http://www.bilforumet.no/x50/225739-handla-bil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Øyvind Ryeng skrev: Jeg aner potensiale i Yamaha-åtteren. QOHC, 32 ventiler, kjededrevet register og shim-under-bucket-design er en vinner - se bare på Toyotas UZ-FE-serie V8'ere (noen som husker Turbonetics-Celicaen som kjører høye 6'ere?). Nå må bare noen finne ut hvordan kan flytte denne kverna inn i 200/700/900-serien, så har vi en mulig vinner her. "All Volvo", liksom. Selv om man kan lage mye hester med dét, er støtstenger noe som hører fortiden til. Garanter en eller annen svenske som er i gang med dette allerede, de putter jo alt ned i et 240 motorrom Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaronBlod Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 støtstenger er gøy Siter 86 740GL, 85 740TIC, 82 240GL 89 520i, 86 740TIC 85 Escort XR3i, 94 855 GL Bmw 325i cab, Volvo v40 03 jubileum, Volvo V50 R Design http://www.bilforumet.no/x50/225739-handla-bil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.