audiman Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Hallo, har en Nissan Sunny 1,6sr 95mod, som jeg ska ha litt anlegg i.. Holde den orginale dynamoen om man ikke dundrer på alt som trekker strøm når bilen står å går på tomgang ? noen som vet hvor stor den orginale er ? å hvor man får tak i større ? Siter pi21/pøl i Brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Spørs litt på størrelsen på anlegget, men så lenge du ikke kjører på fullt så går det greit med de fleste dynamoer... Men vær forberedt på litt "blinking" i dashbordlys osv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiman Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Spørs litt på størrelsen på anlegget, men så lenge du ikke kjører på fullt så går det greit med de fleste dynamoer... Men vær forberedt på litt "blinking" i dashbordlys osv ;) jau litt dimming osv kan man leve med :) men så lenge man har litt turtall på motoren når man spiller høyt så går det vel greit med ladinga ? Siter pi21/pøl i Brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Ville nok tro det ja, dessuten så er det ikke mange som orker og ha på full fulle hele tiden med et anlegg som ville skapt problemer for ladinga :bump Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiman Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Ville nok tro det ja, dessuten så er det ikke mange som orker og ha på full fulle hele tiden med et anlegg som ville skapt problemer for ladinga :bump nei, spiller man full guffe 1/5 av tia så vil jeg tro det er max.vertfall i mitt tilfelle.. Siter pi21/pøl i Brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg