Ivan306 Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Radiatorvifta vil ikke slå seg av om bilen er kald eller varm. Går en kabel fra pluggen til vifta som jeg må sette på plusspolen om jeg skal få den til å gå. Tror forrige eier har gjort noe tull her. Hvor sitter den sensoren som styrer vifta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Radiatorvifta vil ikke slå seg av om bilen er kald eller varm. Går en kabel fra pluggen til vifta som jeg må sette på plusspolen om jeg skal få den til å gå. Tror forrige eier har gjort noe tull her. Hvor sitter den sensoren som styrer vifta? Den sitter skrudd inn i radiatoren på venstre side (førersiden) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan306 Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 ja, nede i bunnen der? Det sitter en kontakt der, men ingen ting er koblet til den.??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg