Shaky Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Har en kompis som har en Denon DCA 600, men han finner ikke noen spesifikasjoner på den. Er det noen her som vet noe om den? Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 DCA-600: Utg effekt 1Khz, 1%thd:4x50w/2x100w Utg effekt 4ohms 20-20Khz, o,5%thd: 4x40w/2x80w det er de mest relevante dta som står i HiFi Klubbens avis, 18 utg nr1/1994 :hello: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Memph Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Hei ja det er meg som er kompis med shaky :) jeg har denne forsterkeren liggende bak i golf 2'ern :) nå har det det seg sånn at jeg ikke har hifi klubbens avis, men er det mulig å laste den ned i pdf eller no? mvh m Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Holder ikke det matador skrev da?? 4x40watt rms.... hva annet lurer du på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg