Gå til innhold

bilen min :)

Ranger emnet

Audi_Quattro

Anbefalte innlegg

Har 10v'en selv...har modda litt luftfilter og litt eksos...feit knitre lyd når den er kald...og ellers får jeg sånn sprakelyd...heftig heftig...men har ALDri hørt den selv da bak bilen liksom...ingen andre som har kjørt den :P

Knitring og spraking ????

Høres ut som de holder på å ta livet av motoren din, i hvertfall om lyden er tenningsbank! Enkleste måten å drepe en motor på, da med unntak av å kjøre uten olje på motoren, er å kjøre med tenningsbank.

Sjekk tenninga di!!!

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Knitring og spraking ????

Høres ut som de holder på å ta livet av motoren din, i hvertfall om lyden er tenningsbank! Enkleste måten å drepe en motor på, da med unntak av å kjøre uten olje på motoren, er å kjøre med tenningsbank.

Sjekk tenninga di!!!

hehe ikke sånn knitring da...i bakpotta mente jeg..har gjort om noe i bakpotta så det er litt bedre lyd...Tenninga mi er helt perfekt justert og hadde oljeskift i helgen ;) Så du må ikke missforstå =)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ikke sånn knitring da...i bakpotta mente jeg..har gjort om noe i bakpotta så det er litt bedre lyd...Tenninga mi er helt perfekt justert og hadde oljeskift i helgen ;) Så du må ikke missforstå =)

Skjønner hva du mener, det er fjernet en lyddemper og 3" enderør på min, jeg får den samme knitre/sprake lyden som du beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, det er fjernet en lyddemper og 3" enderør på min, jeg får den samme knitre/sprake lyden som du beskriver.

Hehe good...prøvde min uten bakpotta...mulig den tas av til sommern..og lager strak rør der...men har bare sveiset et 3" rør inntil orginalpotta og lagt det bakover..

Sorry OT...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider