N_maximus_N Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hei, Gamlingane har no kjøp seg ein splitter ny Peugeot 307SW 1,6 Hdi 110hk. Skal hentast no til helga. Det eg lurer på, er dette ein sprek bil? Har lest litt gjennom testen på Dinside.no men fekk liksom ikkje noke ut av den. Noken som har prøvd bilen og som veit om bilen er noke sprek? Hadde ein 1,6 Hdi 90hk på prøve og eg syntes igrunn den spente ikkje så verst ifra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Går ikke så alle verst det, helt greit liksom. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colmaloy Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Jepp, Peugeot og Citroen sine Hdi motorer går faktisk veldig godt... også 1,6 literen. Men den går best mellom 1500 og 2500 runder. På høyt turtall er den ikke mye å skryte av. Det er derimot 2,2Hdi !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Nå har du vel testet den. Var den noe sprek? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N_maximus_N Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Er ikkje heilt ferdig med innkjøringa, men no i det siste har eg begynnt å trekke den litt lenger ut på gira og med litt kvassare kjøring(passerte nettopp 100mil). Bilen går ufattelig godt etter min meining, kan være ein ganske bratt oppoverbakke, og når du gira ned og trykke litt på gassen, og turtallet går over 2000rpm, får du ein sånn god følelse av at bilen spenne bra ifra! :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Så det er en del forskjell på 1.6 HDi 90 hk og 1.6 HDi 110 hk? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg