larsverm Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Den siste 242 rullet av båndet 2.mars i -84.Da hadde det blitt bygd 242 000 stk siden november-74. Da jeg vraka bilen min i -02 fikk jeg i gave av alle kameratene mine en 84-242 som de hentet i Sverige. Den var bygd 28.februar og var da en av de helt siste som ble laget. Hvordan finner man forresten ut hvilken dag bilen ble bygd? Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holstad Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 16V topp og 8V bunn = dekselet passer ikke noe serlig godt lengre....Pluss som nevnt, justerbare kamdrev. Men karer er vel litt offtopic nå?? Mvh Det gjør ingenting. topic var hva prisen på bilen er. noe som ikke er aktuelt lengre. men hvor mange strøkne 242 har boren din hatt. bilder fakta osv. Hvor er det du finner de frontene som står på alle bilene?? spess mod osv Siter volvo 242 77mod (solgt) volvo 240 tic 84 mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Traff på bror din/deg med begge 242'ene på vei til Gatebil: Bildene er tatt fra Esso Elverum. Så kom det ei kjerring på scooter å kjørte rett inn i sida på den røde! Uforglemmelig. Den sorte er noe av det mest velbygde jeg har sett :D Minner mye om gamlebilen til Tore Kvam. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Traff på bror din/deg med begge 242'ene på vei til Gatebil:Bildene er tatt fra Esso Elverum. Så kom det ei kjerring på scooter å kjørte rett inn i sida på den røde! Uforglemmelig. Den sorte er noe av det mest velbygde jeg har sett :D Minner mye om gamlebilen til Tore Kvam. Grisefeit trekkvogn verfall!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Traff på bror din/deg med begge 242'ene på vei til Gatebil:Bildene er tatt fra Esso Elverum. Så kom det ei kjerring på scooter å kjørte rett inn i sida på den røde! Uforglemmelig. Den sorte er noe av det mest velbygde jeg har sett :D Minner mye om gamlebilen til Tore Kvam. Tore Kvam er det den som var i Bilsport d? Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Tore Kvam er det den som var i Bilsport d? Nei, det er en som heter Thomas... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Han som eide bilen fra Rindal med R6 og turbo heter Tore jo.. Tenker på den røde når du sier Thomas? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Nei, det er en som heter Thomas... Hvem er så Tore Kvam da? bilder av bilen hans? Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Den siste 242 rullet av båndet 2.mars i -84.Da hadde det blitt bygd 242 000 stk siden november-74. Da jeg vraka bilen min i -02 fikk jeg i gave av alle kameratene mine en 84-242 som de hentet i Sverige. Den var bygd 28.februar og var da en av de helt siste som ble laget. Og det var nesten for jævli å demontere den for å bygge opp den som nettopp var vraket....men det hadde blitt for dyrt å ta inn bilen og registrere den...tror det ville kommet på borti 40 lapper... Istedet ble bilen rettet og reparert og framstår idag nesten som ny... feil. ble laget 245257 242'er Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Bror min har 3 stk 242er. En 76 Den sorte med 6er og twin turbo. En 79 Vinrød metallic, med 16V og Turboneticsturbo på gang. En 84 den røde det er snakk om i denne tråden. Også har han en 2001 mod V70 og en 2005mod Hiace. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holstad Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Bror min har 3 stk 242er. En 76 Den sorte med 6er og twin turbo. En 79 Vinrød metallic, med 16V og Turboneticsturbo på gang. En 84 den røde det er snakk om i denne tråden. Også har han en 2001 mod V70 og en 2005mod Hiace. Mvh Må ha en bra jobb da tjene godt med penger Siter volvo 242 77mod (solgt) volvo 240 tic 84 mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Selvstendig snekker, med en god start. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holstad Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Selvstendig snekker, med en god start. Mvh Oki når hvar det han begynnt med 242 sin?? han som har hatt den kvite å??? Hvorfor har ikke du den store interessen for 242??? Siter volvo 242 77mod (solgt) volvo 240 tic 84 mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Bror min har 3 stk 242er. En 76 Den sorte med 6er og twin turbo. En 79 Vinrød metallic, med 16V og Turboneticsturbo på gang. En 84 den røde det er snakk om i denne tråden. Også har han en 2001 mod V70 og en 2005mod Hiace. Mvh bror din har god smak i biler :popcorn den vite xl-242n gikk vel i østfold før han kjøpten!den så jeg på volvo treff i spydeberg for endel år tilbake.jeg synes den var tøffere vit en rød jeg da men... feks vit med polaris det hadde vært megarått. for jeg synes eiker felgene ikke er fine i det hele tatt! og ja det er stor forskjell på polars og eiker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Tore Kvam fra Rindal: Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg