holstad Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Lurer på pris på bilen uten motor. Karosseri: Byttet hjulbuer, hjulbrønner og diverse plater på bakskjermer. Nye dører En ny dørstokk på v.side Karosseriarbeid utført av en biloppretter som jobber på et karosseri verksted her på stjørdal. Helgrunnet,lakkert og klarlakk på innsiden av hele karosseriet Delene(dører, panser og bakluke) er lakkert hver for seg, så det er ingen skjøter på lakken Hengsler til bakluke og panser er galvanisert, og noen detaljer i motorrom Nye originaltonede ruter Ny type frontrute Ny gr-A vinge Original takluke Fjærbenstag R- sport stabilisatorstag R- sport støtdempere Tectyl behandlet understell og kanalolje 100% rustfri Spesiallaget fjærer, godkjent av biltilsynet Godkjent med 17" og turbomotor Nye hvite compomotive felger med nye dekk[/img] Siter volvo 242 77mod (solgt) volvo 240 tic 84 mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Hva vi trur? Trur ikke på annet enn meg selv jeg, det er bygget hus for slike som trur. Her i traktene kaller vi det Kirke! Men hva du må GI for den er noe annet... Du gir vel det du føler er riktig å gi for bilen, det er jo tross alt kjøper som bestemmer om vedkommende vil handle til den prisen selger forlanger eller ikke.... Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Altids greit med årsmodell og km stand da:) Men med brukende km stand, rundt 40.000,- kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Er det spesielt "kjekt" med en eneste vinduspusser som står rett opp? Jeg synes jeg så en annen bil som hadde det en dag... Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holstad Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Altids greit med årsmodell og km stand da:) Men med brukende km stand, rundt 40.000,- kanskje? Det er lite mening i å skrive kilometer stand når jeg ikke skal ha motoren og karosseriet er strøkent + byttet alle foringer Siter volvo 242 77mod (solgt) volvo 240 tic 84 mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hei. Dette er broderen sin 242, og bare så dere vet det så selges den IKKE uten motor, og heller ikke for 40000,- (Da tror jeg han beholder den selv). Det står jo helt nye felger og dekk på den (17000+), pluss en splitter ny Turbonetics raceturbo (10500), rustfritt grenrør (5000), H-profil råder, Portet topp, Gr.A kam, Getrag, ny clutch (4000), Gule R-sport dempere, spesialfjærer (Godkjent faktisk) nylakk, ja kort og godt alt er gjort med den. Dette er en strøken bil, og det finnes heller ikke mange bra 242 igjen. Så dere får nok komme med et bedre bud gutter. Det koster å bygge bil. Også er den en 84 modell. Km standen er 60000 på motoren (gått 40000 da den ble tatt ut i fra en vraket 940), og i etterkant er det gjort en del med den. Dere kan godt ringe broderen på tlf: 922 15 749, men IKKE for å komme med skambud, da kan dere heller la være. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 skrudd i hjel med andre ord. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 skrudd i hjel med andre ord. Jaså,har du skrudd på den??? Da skjønner jeg hvorfor den er ihjelskrudd... asshole Da hadde jeg IKKE kjøpt denne gutter!! Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 skrudd i hjel med andre ord. Hehe... da Tror jeg ikke du veit va han som har bygget den bilen der driver med om du kan komme med sånn utsangn, ta F.K.S. den andre 242 hans;) se på den du... kansje d blir en annen låt i pipa.. Bilen var vel til salgs for 120 tusen er vel d fortsatt også, ikke så veldig lenge siden jeg pratet med han som eier bilen. Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 fortell mer om disse spesialfjærene? hva er prisant. da? Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Er jo forskjell på hva folk har av tid og penger - men jeg hadde aldri kjøpt en bil en annen har skrudd ferdig... hehe. Bedre å bygge bilen fra bånn på sin egen måte. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Uansett har du jo ingen bakgrunn for og si at bilen er ihjelskrudd!! Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Uansett har du jo ingen bakgrunn for og si at bilen er ihjelskrudd!! Er du helt tett ? Det er bare et uttrykk for at bilen er et ferdig prosjekt. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242Turbo! Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hvor mange hk er det i den bilen der? Kan det skaffes flere bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hvor mange hk er det i den bilen der? Kan det skaffes flere bilder? er vel rundt 250+ 430nm+ med Specila chiper til tenning å sprut om jeg ikke tar feil? motor driverk å sånt er vel byggd for 400? mangler vel bare datasprut? har masse bilder jeg:) PM for bilder Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg