tøråsen_racing Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Hei.. Jeg trenger alt jeg kan få av tips å triks når jeg skal sett i en omega 2 liter i en ascona B...? Hva jeg trenger av deler osv::::: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøråsen_racing Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Håper på mange bra svar av erfaren folk.. ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Dette trenger du: - bunnpanne fra manta 1,8. - motorlabber fra manta 1,8 (evt sveise nye) - bygge om varmeapparat, evt skaffe en fordelerflytter. - klipp og lim mellomaksel. - kanskje nytt hull til girstanga. Da er du iallefall godt på vei. Er god motor de OHC motorene. går evig. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøråsen_racing Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 takk .. trenger alt av info..!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henkkaz Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 there is som pictures of my ascona whit omega 2.0i and r25 gearbox only oilpan is from ascona c ond heavyli modified other parts are from omega a! http://fotokellari.fujikuvat.fi/album/showalbum.php?id=176413&from=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøråsen_racing Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Er det noen som vett om en ascona for ca 15-20 tusen i hedmark? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg