Gå til innhold

Min nye Golf VR6

Ranger emnet


Hazert

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fin bil, med en fin motor?

 

hehe, kvitt deg med de frontlyktene, kjør angeleyes look ;) sort er pent ja..

 

Var litt vanskelig å se på motoren i går om d var noe å se, var mørkt når vi såg på den.. :(

Men hørte ingen ulyder eller noe så tok sjangsen på at den var bra:P Kom hjem etter jobb i dag å såg. ikke en ting å se faktisk :) ikke noe svette:)

 

grattis med ny bil! ser ganske lovende ut!

de sorte 4 lyktene så ut til å kle bilen ganske godt!

angrer egentlig på at jeg tok sort bakgrunn på lyktene mine også! ser mere sint ut bilen da!

stå på!

 

Litt vanskelig å bestemme seg altså for noe som forandrer bilen så mye, kjedeli å gå på smell.. men trur de passer de 4er lyktene der på min:)

 

Angeleyes er jeg desverre ikke så kjempe fan av:( Fint på bmw.

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis me ny bil, og vel komen i vr6 gjengen cheers

Bra at du har mange planer me den, så du kjem isåfall ha den en liten stund, da einaste eg meine du bør gjera er å fjerne vr6 merke i grillen aneglsmili

Kjører kun biler så e rieger stylling på

 

Golf Vr6 Turbo.........

Prosjekt: Golf2 1,8GL

*Bmw E-36 320......... (Automote)

*Bmw E-30 316.........

*Opel Caibra 2.016v...

*Porsche 944 2.5......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve no alle andre ikke har på 3'er Golfene sine? Ikke ha badlook f. eks. Kjøre uten, eller eventuelt med øyelokk. Synes det ser mye penere ut. Bare et lite kreativt innspill ifra meg:)

 

Er enig her, dropp den badlooken på en så fin bil.

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graulerer med ny bil, må innrømme at jeg er missunelig!

 

Forslag til front:

Ventofront, emblemfrigrill, grillist, linselykter. Det er ikke noe som "alle" har! Men for all del, forslaget til massern er bra det og!

 

Uansett hva du ender opp med, post bilder og hold oss oppdatert :)

 

Lykke til, forventningene er høye!

<3 VW <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åpen for alle forslag;)

Alt blir vurdert, hehe :)

 

Hmm, felgene er jeg ikke sikker på, har hørt så masse forskjellig, Rail GS, Rondell, MiM osv. vet ikke hva jeg skal tru på, senest i dag når jeg sto på en bensinstasjon her kom det en å spurte om jeg hadde kjøpt meg Vr6, eneste vr6'n som han hadd hørt som har gått så fint og roli på tomgang uten div ulyder. hehe :P Går sinnsykt fint denne bilen:) Han sa at disse felgene var vanskelige å få tak i, han hadde slike selv på en bil han hadde tidligere, så de var nok sinnsykt vanskelige å få tak i, glemte å høre om navn.

 

Cozzie: Du har vel "skrudde" du? ser slik ut på det lille bildet ditt, der er ikke min.

 

Første prioritet på bilen nå trur jeg må bli alarm, arr:P 3500kr ferdig montert, defa. så får vel kjøpe det tenker jeg.

 

Selvfølgelig skal jeg holde dere oppdatert med framgangen, allerede i dag begynt å koble opp anlegg, trekt kabler og alt, bare å begynne med resten:)

Skal ta bilder underveis.

 

Blir vel en Trondheims tur på lørdag tenker jeg, får vel gå rundt litt å handle inn småting til interiøret.

Det har vært slik tre klistreting rundt de varmegreiene, så har det blitt tatt av, er så mye lim igjen rundt så jeg hadde tenkt å pusse ned og lakkere de i bilens farge.

 

Tips? Hva skal jeg bruke? Hva slags grunning? spesiell type lakk, klar lakk?

Skal være i bilens farge, vil ikke ha noe sjokkerende farge som ikke matcher i det hele tatt som rødt, gult, grønt, sølvgrått osv.. :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en tur på Møller, da får du alt du trenger..

 

Når jeg lakka de 3 viftehjula, kjøpte jeg universalgrunning, lakk i bilens farge, og klarlakk hos Møller. Funka fett. Så trenger du noe silikonfjerner (eller lignende) og pussepapir (P800?) i tillegg. Fås muligens kjøpt hos Møller, om ikke, så har bilrekvisitaforhandlere det.

 

Noen bilder fra det jeg lakka..

http://dev.sparklingblue.net/galleri/index.php?folder=/Golf%20III/plastlakk/

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår