AXi0N Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Må bytte Baconfilteret [bazoonfilteret] ditt. :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 eksos-relèet har hengt seg opp, du må rejustere jack-flensen i fRUSTrasjons-kammeret.... :lol Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Clutchpotta er gåen... Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Stabstaget i clutchen er gåent,det må du bytte hvis ikke renner blinklysolja de ut..!! Gå å legg dere!!!!! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Haha, var en kompis som lurte noen venniner med sånne ting. Han kjørte moppe, og de ville han skulle hente de(!), men han kunne ikke fordi han var tom for blinklysolje, også ville han ikke slite setet sitt. De godtok det:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 "Turboen går feil vei.. :(" Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 så sa han da at det var jo noe som heter sleggefett da, man bruker det til å smøre stempelringene med, eller noe sånt, han var ikke helt sikker... uffda...? Og muligheten for at han fremdeles ikke forstår at han har blitt lurt er? 70%? 90%? Enda høyere? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Og muligheten for at han fremdeles ikke forstår at han har blitt lurt er? 70%? 90%? Enda høyere? "Sleggefett" også kjent som "Hammergrease" Noe som må smøres jevnt utover en alt for stor gjenstand som skal inn en plass... tatt ifra norsk sjøfart. Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 "Sleggefett" også kjent som "Hammergrease" Noe som må smøres jevnt utover en alt for stor gjenstand som skal inn en plass... tatt ifra norsk sjøfart. Og med det mente du? At du tror det finnes? Eller at du tror det ikke finnes? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Inn på en shell-stasjon eller no, spørre den bak disken om dem har gul og grønn overledning, moro når dem går for å leite... Du må forte deg på verksted, du har altfor mye coil-olje... Ang. tutekvoten, fy faan å jeg har brukt opp den da, tuta har ikke virka på ett par måneder... Noen som har regnskapet når den funker igjen? Kanskje jeg skulle si til noen at dem burde fylle potta med vann når det er kaldt om kvelden, for da går bilen så bra etter å ha stått ei natt... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Og med det mente du?At du tror det finnes? Eller at du tror det ikke finnes? Bare mente at ordet blir brukt noen steder rundt biler, x-dama jobber på ford, og jeg mener at dem bruker ordet der :) Mvh Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 husker dagen jeg fikk lappen, og skulle ut på første kjøretur. Rygga ut av garasjen og er klar til avgang :) Plutselig hører jeg naboen skrike at bilen brenner...jeg får panikk og løper ut av bilen i gir, og stirrer en dønn seriøs nabo rett inn i øya, som sier ; " bilen din brenner, det kommer røyk ut av eksosrøret" Det viste seg at brodern hadde fortalt han at jeg hadde fått lappen samme dag, og han skulle skulle dra en morsom spøk :P Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Og med det mente du?At du tror det finnes? Eller at du tror det ikke finnes? nå har han uansett ombestemt seg, og kalte meg dum som gikk på spøken hans, hehehe... Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 husker dagen jeg fikk lappen, og skulle ut på første kjøretur.Rygga ut av garasjen og er klar til avgang :) Plutselig hører jeg naboen skrike at bilen brenner...jeg får panikk og løper ut av bilen i gir, og stirrer en dønn seriøs nabo rett inn i øya, som sier ; " bilen din brenner, det kommer røyk ut av eksosrøret" Det viste seg at brodern hadde fortalt han at jeg hadde fått lappen samme dag, og han skulle skulle dra en morsom spøk :P Beklager Off Topic, men, haha. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 nå har han uansett ombestemt seg, og kalte meg dum som gikk på spøken hans,hehehe... Hehe. :) Er en grei utvei det når man skjønner at man har driti på draget. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg