VeilSide Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Best dette er montert før du leser denne meldingen. :) Utrolig sprek bil - stå på! Får se når det kommer på. Strengt tatt så burde pri 1 være å få lyktene rett først slik godkjenning blir litt lettere (ja bilen har vært hos TUV og jeg har de papirene jeg trenger ;) ) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Hmm ... fikk ett innfall. Har funnet en bil jeg har lyst på og i den forbindelsen er jeg åpen for å selge Chaseren. Bilen er importert før 01.01 så den kan fremdeles godkjennes på unntaksregelen :D Altså bilen går IKKE billig for jeg MÅ jo ikke ha meg en ny lekebil men fant en jeg plutselig hadde voldsomt lyst på :D. For de som er virkelig intereserte kan bud mottas på PM ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Rong Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 kan vi få et ca pris overslag,så vi vet vilken prisrammer og holde seg innen? Siter Mvh Audi-Rong -Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Tja si det ... Tanken med å selge var å få finansiert mest mulig ved kjøp av ny bil selvfølgelig. Sånnt helt nøyaktig hva jeg vil ha for den er jeg usikker på. Selvfølgelig mest mulig da. Bare for å slenge noen tall i lufta så går jeg nok ikke under 150 000,- Jeg skal en tur til Dagali å kjøre med den der om noen skal dit under treffet som TS-OGN har planlagt der. Har jeg den etter det treffet så blir det nok innkjøp av mere snaxs til den og da blir det nok ikke salg igjen før jeg har fått gjort de modifikasjoner jeg har tenkt for den (og det kan ta tid) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Johnny. Hva er det nå du skal til med? Her går det fort i svingene med planene dine. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Hehe ... nei si det ;) Har forsåvidt enda masse planer for Toyotaen men så fikk jeg egentlig bare lyst på en annen bil. Har ingen forhåpninger om å selge og håper ingen gir ett godt nok bud for da må jeg bare begynne å finne nye deler å kjøpe .. stress slike ting. Problemet er bare at det finnest så mange gromme biler på nett jeg har lyst på ... Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hva for en bil du skal ha isteden da hvis det blir noe av salget? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Fytirakkern for en rå bil! Skikkelig mafia stil på den sånn den var nå! Kan jeg bytte bilen din i venstre lillefinger? Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Opp :D Hvordan ligger det an? Mvh Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Superbump ! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Bilen står godt og trygt lagra den :) Kommer heller med en oppdatering når det skjer noe ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Jaggu! :bump Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg