arildh Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Billige Walbro-pumper her: http://www.autoperformanceengineering.com/html/fpapps.html Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Hadde samme problem på min GT-R i fjor, byttet plugger og da forsvant problemet. Gikk greit på 0,6 bar trykk, meg kjørte eg rundt 1 bar så var det kutting. Kjøpte NGKBKR6EVX11 etter anbefaling av Mazdafun. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Det kullos filtret du snakker om? skal det komme lyd fra det? Det kommer masse lyder derifra?:( Visst jeg forstod deg rikti...svart kuppel foran fører siden---i motor rommet?? Det ligger på torpedoveggen på passasjersiden i motorrommet. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaGTR Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Det ligger på torpedoveggen på passasjersiden i motorrommet. hmmmm...hvordan ser den ut egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 hmmmm...hvordan ser den ut egentlig? Hei, ta en titt her: Link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaGTR Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Hei, ta en titt her:Link HVa er vits med å fjern filtret egentlig? får jeg mer effekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 HVa er vits med å fjern filtret egentlig? får jeg mer effekt? Hei, hvis kullosfilteret begynner å bli tett, så kan bilen begynne å fjuske. Da kjøper du nytt filter, eller fjerner det og blender slangene. Du får ikke mer effekt av å fjerne filteret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaGTR Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Hei, hvis kullosfilteret begynner å bli tett, så kan bilen begynne å fjuske. Da kjøper du nytt filter, eller fjerner det og blender slangene. Du får ikke mer effekt av å fjerne filteret. Ok...ska prøv å blend det! men noen som vet hvor mye katalysatoren på GTR`en tar i prosent% av motorkraften?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Ok...ska prøv å blend det! men noen som vet hvor mye katalysatoren på GTR`en tar i prosent% av motorkraften?? Hei, den holder igjen veldig mye effekt. Bare ved å fjerne katalysatoren og sette på åpent luftfilter på GT-R, så spretter turbotrykket opp fra 0.6 bar originalt til ca. 1 bar. Du bør ikke lade 1 bar og oppover med katalysatoren montert, da denne holder igjen mye varme og kan føre til skumle eksostemperaturer, som igjen kan føre til motorhavari. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaGTR Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Hei, den holder igjen veldig mye effekt. Bare ved å fjerne katalysatoren og sette på åpent luftfilter på GT-R, så spretter turbotrykket opp fra 0.6 bar originalt til ca. 1 bar. Du bør ikke lade 1 bar og oppover med katalysatoren montert, da denne holder igjen mye varme og kan føre til skumle eksostemperaturer, som igjen kan føre til motorhavari. Såpass....e kjør jo med et Stort KN-filter da...men ha kjørt med et ladetrykk på 1,2 Bar i over et år nå:S med KLS på.-..men holder på å få leget nytt anlegg nå...3`i fra turboen og helt bak...4` stuss... Så blir vel bedre for motoren da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Opel Omega Man Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 hey.. mest sansynlig får den ikke bensin, eller at pluggene er ferdige.. kan faktisk være tett eksos anlegg også, det har jeg vært borti før på andre biler!! har ikke lest hele topicen, så kan hende du har fått svar på det allerede;P Mvh omega man Siter Biler: * 1996 Mod Opel Omega 2,0 16V Stv * 1963 Mod Chevrolet C10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaGTR Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 hey.. mest sansynlig får den ikke bensin, eller at pluggene er ferdige.. kan faktisk være tett eksos anlegg også, det har jeg vært borti før på andre biler!! har ikke lest hele topicen, så kan hende du har fått svar på det allerede;P Mvh omega man Det er ikke pluggene...byttet både de og ledningene og det var sånn etterpå også...så det er nok bensin pumpa som har begynt å fusk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg