Nikdev Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Skal handle meg en Fake Splits Can Fuck Off-skjorte nå.. Vil du ha en Håkon? :D Eirik Haha, det var dagens! :peace: Uansett så ble det pent! Iallefall når bilen har kommet nærmere jorden Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Råe felger det der :) Vurderer sånne til bruksbilen. Synes du kan kjøre med den høyden bilen har nå jeg..NOOOT!! Ser jo ut som du har high-jackers eller hva det nå heter;) Blir bra dette her! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Vet ikke hvor mange ganger i denne tråden det står at jeg venter på et 60/60 sett som er det laveste jeg har funnet hittil... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 du må senke 10 cm for å få den lav nok, 60mm er for lite. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 senka ? =P Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 senka ? =P Nope... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 gleder meg så til bilder av den senka =D Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Lang bestillingstid på Spax kittet? Det er med korte dempere, ikkesant? Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Lang bestillingstid på Spax kittet? Det er med korte dempere, ikkesant? Snakker med SPAX akkurat nå... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 imponert. utrolig pen bil. har sett noen av de andre prosjektene dine også. rett og slett rått. liker old skool bygg. Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 blir bra dinne her, når den har kommet ned på jorda:) Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Da skjer det litt her igjen, har fått leid inn en kamerat til å hjelpe med å få den ferdig... Nå er i allefall fangerne på plass... :) Senk kommer senere denne uka... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Mai 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 likte felgane som sto på på siste bilde der godt :D Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Fett prosjekt! Blir pent dette, selv om jeg ikke er noen BMW-fan. Bare det er old skool, så er jeg solgt;) Apropos de originale felgene, hvilken dimensjon er de i? De passer vel på en Golf de der? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Fett prosjekt! Blir pent dette, selv om jeg ikke er noen BMW-fan. Bare det er old skool, så er jeg solgt;) Apropos de originale felgene, hvilken dimensjon er de i? De passer vel på en Golf de der? Ja, er samme boltsirkel og senterhull på BMW. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg