trygvleo Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Har en 86 golf gtd 1,6. Dieselpumpa bak med tanken er deffekt. Kan jeg bruke bensinpumpe ifra golf 1,6-1,8???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 diesel pumpa bak!? Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 har ikke disesel biler pumpe under bak da?.. bør vel ha det om den skal få dieselen i trykk framover da? men vil anta at de har forskjellige pumper i såtilfelle!.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 mate/føde pumpa da, som sitter festa i tanken. Har sett under bilen og der så jeg ingen pumpe, på plassene det er vaneligf at di sitter. Lurer på om pumpa er festa i toppen av tanken der måleren er tilkoblet. Uansett passer pumpene overens??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Tror den eneste pumpa er den som sitter i motorrommet. Den som driver av reg.reima... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 hva ER DA GALT-==0=?????????? MOTOREN virker fint når jeg har en liten dunk oppi motorrommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 hva ER DA GALT-==0=?????????? MOTOREN virker fint når jeg har en liten dunk oppi motorrommet. Tett filter? blokkering på dieselrør? Sitter bare ei pumpe på denne type bil. å det er som sagt den mekaniske som drives av reg.reima. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansk Golf 2 Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Der sidder IKKE en pumpe ibag på en GTD.. Men det er højst sansynligt filteret der er stoppet, eller skidt i rørene fra tanken til filteret Prøv at afmontere slangerne på tanken bagi og ved filteret, og derefter blæs med luftpistol igennem for at se om der er "hul" igennem Held og lykke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 ok, men da er dieselrørene til tanken tette. filteret er i orden. takk for hjelpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg