al3x Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Er det noen som vet om det går an å forsterke radiosignalet i en A4? Er litt små lei av skurring bare fordi jeg kjører bak et lite fjell (får inn de samme kanalene med andre biler på samme sted)... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Om du bruker "antennen" i bakruta må du bruke bilen originale antenneforsterker. Denne aktiveres ved å gi 12V inn på den tynne hvite ledningen i pluggen til stereoen. Skal kun ha spenning når radioen er på, ellers tapper du batteriet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Om du bruker "antennen" i bakruta må du bruke bilen originale antenneforsterker. Denne aktiveres ved å gi 12V inn på den tynne hvite ledningen i pluggen til stereoen. Skal kun ha spenning når radioen er på, ellers tapper du batteriet. Vet du hvor antenne forsterkeren ligger ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Den ligger vel i den stolpen til høyre for bakvinduet, hvis man ser forfra. Rett meg hvis jeg tar feil! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Dette gjorde jeg på min.. Tilførte remote-spenning på den hvite som kommer fra ledningsnettet.. Ble som natt og dag.. :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg