ArraKiss Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Gidder du ta ALLE ytre mål av den basskassa di André? Høyde, bredde, øvre dybde samt nedre dybde.... Jeg knoter så SYKT med utregning osv! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Da er det vel bare steinsprang fra en bil du har kjørt bak da... Har en slik selv! Blir fiksa når panserforlengern kommer på :) Ikkesant.. :) Lyst på det selv jeg, men blir fort penger ut at! Sett sånne "sugekopp" sett som visstnok skal rette ut sånne småbulker.. Noen prøvd dette el? Synes jeg høres ille enkelt ut men.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Gidder du ta ALLE ytre mål av den basskassa di André? Høyde, bredde, øvre dybde samt nedre dybde.... Jeg knoter så SYKT med utregning osv! Hei! Ja kan måle kassa mi i løpet av morgendagen :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Yttermål: Bredde 99,5 cm, høyde 35,5 cm, dybde nede 25,5 cm og dybde på topp 16,5 cm Dette er da målt på yttersiden av kassa! 22 mm spon og filt.. :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hey... :D Noen som har delenr til orginal stylinga til Golf IV? Fått lysta på styling jeg nå se.. Hvis jeg skulle komme over noe da :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Det vil da si at kassa di har et totalt indre volum på 48.89 liter nøyaktig :D Hvilken type styling er du ute etter da? Finnes mange.... Jeg ville gått for enten Jubileums stylinga eller Sportspakka... Dritfete og diskrete saker!! Kan skaffe deg delenummer om du er intr... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Skjønner hva du mener.. Jeg har hevet hele gulvet ja! Så basskassa står oppa plata :D Men når du hevet gulvet... fikk du ikke problemer med den oppbevaringslomma på venstre sida der.... mye heva du gulvet forresten? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Det vil da si at kassa di har et totalt indre volum på 48.89 liter nøyaktig :D Hvilken type styling er du ute etter da? Finnes mange.... Jeg ville gått for enten Jubileums stylinga eller Sportspakka... Dritfete og diskrete saker!! Kan skaffe deg delenummer om du er intr... Hehe.. Det er bra! Noe jeg glemte å si var at jeg har delt kassa i to. Det er da også en vegg mellom sub`ene :) Vet ikke helt, mye kommer ann på pris. Kan få noen rabatter hos møller så hadde vært morro å hørt hva sånt ligger på. Så hvis du har delenr til begge pakkene så hadde det vært konge :D Chris hadde vel jubileum..? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Men når du hevet gulvet... fikk du ikke problemer med den oppbevaringslomma på venstre sida der.... mye heva du gulvet forresten? Hehe.. Jo fikk litt problemer med den luka! Hevet vel gulvet seks sju cm tror jeg! Uansett nok til at luka kan erklæres lukket.. Så hvis jeg absolutt må inn der, jekker jeg bare av hattehylla ut av sporet og tar av dekselet.. Hehe! Er ikke hver måned jeg er inne der så gadd ikke gjøre så mye ut av det :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Okai.. for jeg tenker å fjerne reserve dekket å senke forsterkeren nedi hjulbrønnen så jeg slipper å heve gulvet.... Da beholder jeg den luka inntakt.. selvom jeg sjelden er inne i den da men! :D Mye endres nok når jeg først er igang med å bygge... så time will showe! Skal ta å finne de delenummerne til deg jeg..... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Skjønner skjønner.. Hadde begge forsterkerene mine nede i brønnen på det forrige opplegget mitt. Men ville nå altså få "sentrert" forsterkeren baki. Siden brønnen ikke er mitt på så gjorde jeg det slik nuh :) Har forresten ikke hjulet med jeg heller! Har ikke hatt det i bilen på 1,5 år.. Alt for vekta vøtt :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ikkesant hehe.... Alt for vekta.. ser ut som det blir MDF kasse på meg så :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Her er delenummerne du var ute etter... Sideskjørtene Chriz hadde var en del av sportspakka forresten! Sportspakka: Takvinge - 1J0 071 640 Sideskjørt - 1J5 071 685 9AX Bakskjørt - 1J0 071 610 9AX Frontleppe - 1J0 071 609 9AX Jubileums pakka: Takvinge - 1J0 071 640 B 9AX Bakskjørt - 1J0 071 610 B 9AX Sideskjørt - 1J5 071 685 9AX Frontleppe - 1J0 071 609 B 9AX Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 hvis u skal ha leppe så gå for jubleums leppa.. den er FEEEET! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hvor kan man få kjøpt den bortsett fra møller da? de er ikke akkurat rimeligste sjappa Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg