Singh_Supreme Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Utorlig fint;) Nesten som jeg har i bagasje rommet mitt det:P hehe! GOOOD SHIIIT! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Subbene er parallell koblet ja! Lagt ned en 6 mm2 fra hver sub som jeg koblet på hver sin utgang på forsterkeren. (Utgangene er parallell koblet internt) Bredden på kassa er ca 99,5 cm! Den var opprinnelig 98, men lekta på en halv cm på hver side, pluss at stoffet bygger litt.. Så syens det passer bra nå! Selve bagasjen er vel litt i underkant av 101 cm tror jeg.. :) Hehe, så bra da Singh_Supreme :D Du er ikke intr i baklyktene mine vel..? Selges..! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Subbene er parallell koblet ja! Lagt ned en 6 mm2 fra hver sub som jeg koblet på hver sin utgang på forsterkeren. (Utgangene er parallell koblet internt) Bredden på kassa er ca 99,5 cm! Den var opprinnelig 98, men lekta på en halv cm på hver side, pluss at stoffet bygger litt.. Så syens det passer bra nå! Selve bagasjen er vel litt i underkant av 101 cm tror jeg.. :) Hehe, så bra da Singh_Supreme :D Du er ikke intr i baklyktene mine vel..? Selges..! Nei jeg har fiiiiine baklykter jeg;) Er sååå gla i dem jeg såå! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Hehe.. Ja er fine de! Hatt de selv en periode jeg.. :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Som sagt her, baklytene skal nå byttes ut igjen! Blir da femte paret som sitter på.. Hehe! :D Se kjøp og salg siden eller send pm.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Som sagt her, baklytene skal nå byttes ut igjen! Blir da femte paret som sitter på.. Hehe! :D Se kjøp og salg siden eller send pm.. Hva skal u ha nå da? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Han skal ha led ;) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Oh yeah.. :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Spørsmål: Er kassa di satt oppå bunnplata... altså har du hevet HELE gulvet ellre kun foran kassa? Håper du skjønner hva jeg mener...hehe! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Skjønner hva du mener.. Jeg har hevet hele gulvet ja! Så basskassa står oppa plata :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Er golf-karosseriet "mjukere" enn andre karosseri?? Hmm.. Synes det blir så lett sånne små"bulker".. Vaska bilen i går, og så to sånne bittesmå foran ved panseret!! FAEN!?!? Lukka panseret for hardt nå eller..?? Leker litt med tanken å få tak i et billig panser og prøve å "modde" litt selv.. WTF.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Hvor store er de egentlig? Går de inn eller ut? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Jeg skal kvitte meg med mitt panser om et par måneder om du klarer å vente til den tid....:D Skal bytte til Bora panser... Er to SMÅ nedtrykk i det ca midt på! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 De går inn. Eller de synes ikke sånn vanlig. Synes hvis man ser i en spesiell vinkel med lys. Litt klønete sagt, men hvis noen skjønte den.. Så vet ikke om jeg gidder å gjøre så veldig mye med det, men er irriterrendes!! Hmm.. Vet d står en hel golf i særp som skal hugges, lurer på å høre på pris.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Da er det vel bare steinsprang fra en bil du har kjørt bak da... Har en slik selv! Blir fiksa når panserforlengern kommer på :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg