yosh_jt Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 19 mm blir nok litt spedt.. i hvertfall for et par 12" 22 mm spon har jeg brukt lenge, og det har aldri røket for min del... ikke ved 143 Db i lyd, eller 142,3 Db i trykk. Kommer seff ann på utstyr og hvordan kassa er laget... i en golf, der basserne gjerne plasseres rett bakover, vil bak-luka og veggen gi mottrykk som hjelper deg i tillegg... Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Ok, blir jo to 10" her da.. Behøver vel ikke mer enn ca 20 liter hver de. Hmm ja må jo da bli enten 22 spon eller mdf. Bruker hvertfall spon til bunnplate og div kasse i brønn! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Skal gå helt fint med 22 spon da... bare ha litt dempeull eller annet materiale på veggene inni, så vil du ikke høre forskjell på lyd i hvertfall. Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 19 mm blir nok litt spedt.. i hvertfall for et par 12"22 mm spon har jeg brukt lenge, og det har aldri røket for min del... ikke ved 143 Db i lyd, eller 142,3 Db i trykk. Kommer seff ann på utstyr og hvordan kassa er laget... i en golf, der basserne gjerne plasseres rett bakover, vil bak-luka og veggen gi mottrykk som hjelper deg i tillegg... Du spilte 0.1dB høyere ennd et jeg målte ;) Fy faen, vi er råe karer ASS, hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Har nå fått det jeg bestillte fra USA: 1 stk Monoblokk P6001BD 2 stk P210S4 Har nå begynt så smått å bygge litt. Ikke mye er gjort, men har fått lagt "grunnlaget" http://img.photobucket.com/albums/v401/Satrixen/P2230033.jpg Har her en 4 kanals forsterker til resten av anlegget. Denne forsterkeren vil ikke synes da den kommer under basskassa. Som dere ser på bildet så er kondensatoren blitt "felt" litt ned i gulvet, det var for å begrense hvor høyt jeg skulle heve gulvet og for å få den i tålig samme høyde som forsterkerne. Det som skal synes er Rockford forsterker og kondensator.. :D Neste steg er å få trekt plata under Rockford forsterkeren slikt at jeg kan få skrudd alt på plass og få det koblet sammen! Etter det begynner jobben med topplata og basskasse! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Begynner å bli bra dette;) skal kansje gjøre om anlegget mitt snart jeg oxo:P ekke helt fornøyd!hehe Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Sjå her ja.. Blir spennende dette! Rask levering fra de gutta må jeg si og du er enda raskere til å starte bygginga... så skal det være :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Ja syke rask levering! Fikk det om mandagen lissom, og til en tredjedel av prisen i Norge. Jepp må jo kjøre på nå! Gleder meg bare til å høre dette oppsettet! Skal være mye mer nøye anngående støy og slikt nå.. Sist lå alt av kabler i samme bunt nesten, så jeg mått kjøre forsterkern på det laveste. Skal være jævla nøye nå og skjerme alt av kabler. Tenkte jeg skulle bruke alufolie og legge det i rør! (Det som ikke synes da seff) :D Da kan jeg jo også stille opp forsterkeren og få høyere lyd!! :peace: Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hey... Åssen går dette? Er spent på lyden og vurderingen din av dette settet, ser dem kjører tilbud på det igjen nå serru :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hej! Jo går da bra, men har stått rolig i nesten en uke nå.. Driver å venter på en basskasse som jeg har fått hjelp med, pluss at det ikke har frista å stå ute i 25 minus.. Men forventer å få ordna kassa og trekt den i løpet av onsdag eller torsdag! Har jo kobla alt opp nå, isolert alle kabler fra hverandre ved hjelp av alu folie og rør. Så har kunnet skru opp forsterkeren til front og bak sett en god del! Og for å prøve forsterkeren har jeg slengt inn en midlertidig 12" Cerwin, bare for å få testa litt! Og det høres veldig bra ut!! Blir jo seff litt anderledes med to 10", så er spent på de.. Et bilde av baksiden av topplaten, har felt inn en 16 mm tykk plexiglass plate og festa den med Tech 7 på baksiden :D Måtte lakke litt svart i kantene rundt der glasset er felt inn, slik at man ikke ser plata gjennom plexi`n.. Har kledd den med stoff som ligner veldig på det orginale.. Venter å ta bilde av forsiden før alt er ferdig, da ser det litt bedre ut. Blir vel å gjøre ferdig dette så fort som mulig, men tar vel noen dager for alt er på plass. Men alt skal være ferdig til helga :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Både ser og høres bra ut dette her ja :) Gleder meg til å høre utfallet når du har fått koplet opp alt. Går du for lukkede kasser eller? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Ja syke rask levering! Fikk det om mandagen lissom, og til en tredjedel av prisen i Norge. Jepp må jo kjøre på nå! Gleder meg bare til å høre dette oppsettet! Det anbefales? Noen nettside som du kan gi over PM hvis du er interissert! :) PayPal? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hej! Jo går da bra, men har stått rolig i nesten en uke nå.. Driver å venter på en basskasse som jeg har fått hjelp med, pluss at det ikke har frista å stå ute i 25 minus.. Men forventer å få ordna kassa og trekt den i løpet av onsdag eller torsdag! Har jo kobla alt opp nå, isolert alle kabler fra hverandre ved hjelp av alu folie og rør. Så har kunnet skru opp forsterkeren til front og bak sett en god del! Og for å prøve forsterkeren har jeg slengt inn en midlertidig 12" Cerwin, bare for å få testa litt! Og det høres veldig bra ut!! Blir jo seff litt anderledes med to 1 Et bilde av baksiden av topplaten, har felt inn en 16 mm tykk plexiglass plate og festa den med Tech 7 på baksiden :D Måtte lakke litt svart i kantene rundt der glasset er felt inn, slik at man ikke ser plata gjennom plexi`n.. Har kledd den med stoff som ligner veldig på det orginale.. Venter å ta bilde av forsiden før alt er ferdig, da ser det litt bedre ut. Blir vel å gjøre ferdig dette så fort som mulig, men tar vel noen dager for alt er på plass. Men alt skal være ferdig til helga :D Bra bra bra! gutten satser jo;) Vi får møtes endag jeg får tilbake bilen, Vi bor jo ikke så langt fra hverandre;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Det anbefales? Noen nettside som du kan gi over PM hvis du er interissert! :) PayPal? Han har handlet på Megabillig.com Norsk firma lokalisert i USA... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Han har handlet på Megabillig.com Norsk firma lokalisert i USA... Som Kiwi skulle ha sagt det; "Trygt, kjapt og billig" ? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg