Jump to content

Funnet mulig mekkelokale Trondheim, interesert?

Rate this topic

Sonus

Recommended Posts

• Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Noen som får hosta opp nå kurante plasser eller?

Lite motivert til å skru på noe i pissregnet som er for tida, så nå MÅ jeg ha plass asap.

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Oppdatering

Har nå snakket med Mesta igjen og lokalet på Heimdal på 500kvm blir ikke ledig.

På Trolla Næringspark er alt utleid.

Frost Eiendom har ingenting ledig per dagsdato.

Prora Eiendom har ingenting av garasjelokaler.

Gjevik Bil på Lade har et lokale på ca 300kvm, men det går kun 3 biler inn der (er bomberom og kantine i resten). De kan gjøre korttidsleie på 1 år av gangen til 4500 + mva, noe jeg synes blir for dyrt for tre, muligens fire, biler.

Koteng har ikke garasjelokaler.

Skifte Eiendom har jeg ikke kommet i kontakt med enda.

Skal kanskje se på et lokale på Ila i kveld som kan være interessant, gir tilbakemelding på dette når jeg har sett på det.

Vil oppfordre alle til å hive seg på telefonen, dess fler som leter dess fortere får vi lokaler!

prosjekttråd

McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere

Glemte å si at Trondheim Bygginvest har ett lokale på 3-400kvm men de skal ha 250.000 i leie per år, noe som er hårreisende dyrt! Kanskje kunne vi ha prutet hvis vi var 10 personer, men det blir allikevel 1650 kroner i mnd'en hvis vi er ti og leie presses til 200.000 inkl mva i året.

prosjekttråd

Har ringt litt mer:

Ringte på dette lokalet på finn

http://finn.no/finn/commercial/object?finnkode=6371247&sid=1aodqFRuB468652&pos=2&tot=4

Det er lokalet som AutoFil brukte, men det er dessverre akkurat utleid. Det ble leid ut for 200kroner kvm, men er 950kvm

Ringte også til Marianne Brurok hos Eiendomsmegler1, hun hadde ikke noe nå, men skulle ring om det dukket opp noe.

prosjekttråd

Har ringt litt mer:

Ringte på dette lokalet på finn

http://finn.no/finn/commercial/object?finnkode=6371247&sid=1aodqFRuB468652&pos=2&tot=4

Det er lokalet som AutoFil brukte, men det er dessverre akkurat utleid. Det ble leid ut for 200kroner kvm, men er 950kvm

Ringte også til Marianne Brurok hos Eiendomsmegler1, hun hadde ikke noe nå, men skulle ring om det dukket opp noe.

Ringte PÅ det lokalet dær får 2 -> 3 månder siden, fikk høre at vi ikke kunne mekke bil dær.. skulle leies ut som lager...

Har foresten leita etter lokale i 1 år å 2 månder nå..! men vi har litt større krav da.. ca 300 -> 400 kvm, til 3 man....

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Var å henta Alfa´n idag. Tror fa1 at det ikke blir no vinter i år æ... spurte om hvordan det blir med mekkelokale. Eier´n av låven kommer til å innrede iløpet av sommeren. Han må legge gipsplater i taket o.l.

Det vil bli mulighet for å leie lokalet ettersom det blir ferdig. "båsene" blir på rundt 20 kvadrat pr. leietaker, og vil komme på en høvding i måneden pr. bås.

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Er selv interessert i å skaffe et sted å skru litt på, men har ikke såpass behov at jeg trenger å ha noe 24-7 i ett helt år, ikke når det er såpass mye penger det er snakk om. Utgjør faktisk en stor prosent av det jeg betaler i husleie. Hvis noen har no rimelige og ikke nødvendigvis så langvarige steder som er sikre så er jeg veldig interessert. Har en civic type-r jeg skal få bytta no greier på.

Turbo alfa, jeg er med! hehe.... Hørtes no kurrant ut det lokalet der, si fra når du vet mer eller? skal ta meg en ringe runde jeg også i morgen nå, må nesten få tak i noe værste til oss trønder'ne! Sonus, du gjør en kjempe jobb! Stå på :D

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

• 2 weeks later...