Jump to content

Funnet mulig mekkelokale Trondheim, interesert?

Rate this topic

Sonus

Recommended Posts

• Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Til 500 pr kvadrat så ville iallefall jeg hatt et lite krav til standar. Vi holder selv på å leter etter ett klubblokalet/mekkelokalet og har forsåvidt kommet over ett med høy standar og til mindre pris pr kvadratmeter pr år enn 500. Det som vi nok kommer til å leie har ett bruksareal på 500 kvadrat og ett samlet areal på 610 kvadrat. Men for all del .. skal en ha noe stort så koster det dertil også ...

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Litt OT men,

Hvor mange kvm renger man pr. bil? Er jo en fordel om det er litt plass rundt bilen hvis man skal holde på. Kan jo ikke stå like tett som i et parkeringshus f.eks

Var ute på stjørdal i fjor høst, der var det mulig å leie lokaler som blandt annet Helitrans hadde brukt. Karen hadde 2 bygninger med mulighet for å dele en av de i 3 separate deler. Sikkert utleid nå da men..

Hei!

Jeg lagrer bilen min hos en kar på byneset om vinteren. Han snakket om å om lage et mekkelokale som han skal leie ut. Dette blir ihvertfall et billig alternativ. Han snakket om 1500,- i kvartalet, om dette var pr.bil eller for hele lokalet vet jeg ikke ennå. Vet mere iløpet av neste uke.

Hvis noen av dere skulle komme over et stort lokale og trenger å ha med fler, så er jeg forsåvidt gira på et lokale litt nærmere byen enn byneset. Jeg mener at man bør regne rundt 20kvadrat pr. bil (4x5meter). Alt annet tror jeg vil føles trangt. En annen ting er innkjøring til lokalet, man trenger litt plass til å manøvrere seg på plass om det finnes kun en port. Et lokale på 500kvadrat hadde vært rått!

Send meg gjerne en PM om noen skulle høre om noe, og trenger flere leietakere!!

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Hei!

Jeg lagrer bilen min hos en kar på byneset om vinteren. Han snakket om å om lage et mekkelokale som han skal leie ut. Dette blir ihvertfall et billig alternativ. Han snakket om 1500,- i kvartalet, om dette var pr.bil eller for hele lokalet vet jeg ikke ennå. Vet mere iløpet av neste uke.

Hvis noen av dere skulle komme over et stort lokale og trenger å ha med fler, så er jeg forsåvidt gira på et lokale litt nærmere byen enn byneset. Jeg mener at man bør regne rundt 20kvadrat pr. bil (4x5meter). Alt annet tror jeg vil føles trangt. En annen ting er innkjøring til lokalet, man trenger litt plass til å manøvrere seg på plass om det finnes kun en port. Et lokale på 500kvadrat hadde vært rått!

Send meg gjerne en PM om noen skulle høre om noe, og trenger flere leietakere!!

Høres interssant ut TurboAlfa, kan ikke du si fra når du har hørt noe om det lokalet på Byneset? Legger inn melding her når jeg hører noe.

Ellers syns jeg valg av bil er meget bra, kjørt selv '86 GTV2.0 fra jeg var 18 til jeg ble 23, super bil (men den rustet vekk mellom hendene mine)

prosjekttråd

McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere

Høres interssant ut TurboAlfa, kan ikke du si fra når du har hørt noe om det lokalet på Byneset? Legger inn melding her når jeg hører noe.

Ellers syns jeg valg av bil er meget bra, kjørt selv '86 GTV2.0 fra jeg var 18 til jeg ble 23, super bil (men den rustet vekk mellom hendene mine)

Skal utover å skifte bensinpumpe en dag neste uke, så da sender jeg deg en PM når jeg vet mer.

Bilen er knall den. Kler av det meste på svingete veier ihvertfall :lol artig å ha en bil ingen andre har. Dette er den eneste 75turbon i Trondheim. Min er en 86 modell som er rustfri og aldri vinterkjørt. Hva kjører du i dag da?

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Skal utover å skifte bensinpumpe en dag neste uke, så da sender jeg deg en PM når jeg vet mer.

Bilen er knall den. Kler av det meste på svingete veier ihvertfall :lol artig å ha en bil ingen andre har. Dette er den eneste 75turbon i Trondheim. Min er en 86 modell som er rustfri og aldri vinterkjørt. Hva kjører du i dag da?

Kjører denne

2144073_2_full.jpg

prosjekttråd

McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere