Audicab Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Faen meg ett av de beste prosjektene jeg har sett :O Nesten så jeg får lyst på en 4'er selv, men tenker på hva dere må ha brukt av penger på dette :Pog en ting til, Hvorfor tinner dere? Ny i bransjen jeg :\ hehe takker :) joda går litt spenn her men det er en del av morroa :) Tinning er "gammeldags" sparkel, dog har det endel egenskaper som er mye bedre enn dagens sparkel. Helt stille her om dagen? Ingen updates jo. hehe riktig som Opelfreek sier, jeg må ha meg en ny plass å sove :) Noen av gutta har ferie samt det er mye å gjøre ellers på jobben. men vi kommer straks sterkt tilbake igjenn, det kan vi love :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 hehe takker :)joda går litt spenn her men det er en del av morroa :) Tinning er "gammeldags" sparkel, dog har det endel egenskaper som er mye bedre enn dagens sparkel. hehe riktig som Opelfreek sier, jeg må ha meg en ny plass å sove :) Noen av gutta har ferie samt det er mye å gjøre ellers på jobben. men vi kommer straks sterkt tilbake igjenn, det kan vi love :) Hvordan er den så mye bedre? er ikke tinn dyrere da? Sorry for OT... Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 sier seg selv at tinn er bedre enn sparkel da sparkel vil synke med tiden og det gjør ikke tinn...når man fjerner dørlister og panserforlenger osv vettu=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 sier seg selv at tinn er bedre enn sparkel da sparkel vil synke med tiden og det gjør ikke tinn...når man fjerner dørlister og panserforlenger osv vettu=) Hva er tinn egentlig? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 du kan kalle det en fyllermasse som er sterkere enn vanlig sparkel. du har vel sikkert sett lodde tinn?det er tinn....men ett annen type tinn man bruker på bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 du kan kalle det en fyllermasse som er sterkere enn vanlig sparkel. du har vel sikkert sett lodde tinn?det er tinn....men ett annen type tinn man bruker på bil Hvor får jeg kjøpt dette da? OT: golf-vr5: Subben jeg kjøpte av deg rister i filler hele bilen jo! kongeyodude Bare synd jeg har litt for liten forsterker fortsatt. hehe Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 hehe..er det deg ja=)hehe..halla på deg=) bra den funker bra da..hadde vært rart om den ikke gjorde det=9ja,forsterkeren har jævlig mye å si,samt nokk strøm! tinn ja...hmm,vet bare at lakkeren min bruker noen kg med tinn på min bil ,men vet detsverre ikke hvor man kjøper dette=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clubzoda Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 genialt bygge dette her. skulle gjerne hatt plassen og ikke minst økonomien til noe slikt :op angående tinnsparkel har Gasolin slikt. sikkert flere som har, men første jeg kom på. Siter vento tdk. up'n'runnin støgg gammal golf 2. mulig prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Hvordan går det her da?? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BergDal Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Hvordan går det her da?? Tar meg den friheten å svare her:) (Ok Morten?) AudiV6Cab driver fortsatt å flytter som han tidligere har nevnt. Resten av gjengen har vel nok å gjøre med kundebilene på lakkverkstedet...De kommer nok sterkt tilbake ja..Og til slutt, lykke til!:respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 lenge siden det har vært oppdatering her.. hadde vært spennende og sett/hørt mer.. skjer det noe??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 lenge siden det har vært oppdatering her..hadde vært spennende og sett/hørt mer.. skjer det noe??? ennå ikke fått med deg at den er solgt eller? smarting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Trenger jo ikke å gå til personlig angrep på karen som spør da! :S. Har heller ikke fått med meg at den er solgt.. trodde ikke de var ferdig med den en gang jeg:S Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Har heller ikke fått det med meg, men har ikke vært særlig aktiv i sommer her inne. Er visst flere smartinger her ;) Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Ja, jeg bor jo rett i nærheten, og ikke engang JEG har fått det med meg.. Hehe.. Til hvem og hvor ble den solgt? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg