twg76 Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 *ler* sant nok.. men var sikker på at jeg hadde riktig den gangen tema'et var oppe... (har vært borte noen dager nå, en liten Bodø-tur, så henger litt etter i trådene her og kommenterer litt tilbake i tid...) Blir forresten kanonbra prosjektet deres! gøy å følge med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 dette blir bra! :) kostet for å sette den i jigg? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 dette blir bra! :) kostet for å sette den i jigg? Skal bli bra dette ja :) det er vanskelig å si da han som eier bilen eier jiggen også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Dagens update: Customisering av midtkonsollen Her skal brytere og display for luftfjæringen stå midtkonsollen i baksetet i baksetet skal støpes sammen med den andre midkonsollen Bora leppen kom idag så den ble sveiset i fangeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Dæven, detta blir helmax. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 :wave Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 dagens update: Fikk fleece på midt konsollen og første runde polyester begynnte også på luftfjæringene foran, mulig disse må modifiseres for å få de lav nok ;) her skal diskantene inn :) A-stolpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Har dere gått på fylla her, eller? See updates must we now.. :D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 No no, ikke noe fylla her... Har gjort noen andre små jobber, men her litt update front fangeren har fått første runde fyller fikk etter mye om og men ut de glassfiber delene :) fjærbeinene foran er på plass alle sete trekkene er demonterte og klare for om trekking i alcantara :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Blir knæsj den frontfangeren! Må bare begrunne hvorfor jeg vil ha updates her. Rett og slett fordi dere er en stor inspirasjonskilde for meg, og sikkert for mange andre også! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Blir knæsj den frontfangeren! Må bare begrunne hvorfor jeg vil ha updates her. Rett og slett fordi dere er en stor inspirasjonskilde for meg, og sikkert for mange andre også! :) trenger ikke begrunne ;) Men takk for det, hyggelig med slik tilbakemelding ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 trenger ikke begrunne ;)Men takk for det, hyggelig med slik tilbakemelding ;) Hehe. Måtte bare presisere det, fordi dere rett og slett er utrolig dritflinke, Norges WCC. Dessuten elsker jeg selve bilen deres og, Bolf, finnes ikke mye penere. Dere fortjener virkelig all ære :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hehe. Måtte bare presisere det, fordi dere rett og slett er utrolig dritflinke, Norges WCC. Dessuten elsker jeg selve bilen deres og, Bolf, finnes ikke mye penere. Dere fortjener virkelig all ære :) takk takk ;) En kombinasjon av genuin bilintresse og lysten på å prøve nye ting :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Skal dere beholde emblemet i grillen? Hadde virkelig trodd dere skulle ha emblemfri... Jeg bare så dere ikke hadde plastsveisa den halvmånen i frontfangeren... Det har jeg i allefall tenkt å få gjort når jeg skal begynne med frontfangeren.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Stingah, det er forskjell på en Bora fanger og en Golf fanger, ja vi skal ha emblem fri :) Dagens update mye tilpassninger idag, måtte bygge på C-stolpe dekslene litt for å i det hele tatt få inn og ut bagasje dekslet :) disse bygges om slik at de monteres til slutt. omrammingen til tank lokket er klar for sveising :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg