Vipe Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 HELT enig med siste post her. MYE bedre plass å se fra..! :D Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiberkneip Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Et spørsmål: Jeg har nettopp flyttet batteriet fra motorrommet til bagasjerommet. Akkurat nå står batteriet i en plast-kasse som er stroppet fast. Det jeg lurer på er om batterikassen må være sveiset fast? Altså må jeg lage ny kasse og sveise denne fast i bilen, før jeg kan kjøre på banen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Et spørsmål: Jeg har nettopp flyttet batteriet fra motorrommet til bagasjerommet. Akkurat nå står batteriet i en plast-kasse som er stroppet fast. Det jeg lurer på er om batterikassen må være sveiset fast? Altså må jeg lage ny kasse og sveise denne fast i bilen, før jeg kan kjøre på banen?? Hvordan du fester det er vel ikke så nøye, bare det sitter fast, og tåler en smell eller to. Du vil ikke ha et batteri flyvende baki bagasjen hvis du velter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Et spørsmål: Jeg har nettopp flyttet batteriet fra motorrommet til bagasjerommet. Akkurat nå står batteriet i en plast-kasse som er stroppet fast. Det jeg lurer på er om batterikassen må være sveiset fast? Altså må jeg lage ny kasse og sveise denne fast i bilen, før jeg kan kjøre på banen?? Stikkordet her er vel "gate-lovlig". Er det godkjent for gata, så funker det på banen og. (i dette tilfellet..) :D Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hadde jeg hatt teknisk så hadde jeg aldri sluppet gjennom en bil som hadde batteriet stroppa fast ... Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 HELT enig med siste post her. MYE bedre plass å se fra..! :D Hvis du har testa den du har testa de to plassen så vet du at den første plassen som ble nevnt er beste plassen, og der kan du tilogmed komme opp med bil, og du står 4 meter fra autoværnet og 1 meter høyere en autoværnet, så tror sikkerhet er god nok ( det siste var til deg "ACR utslipp") Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Et spørsmål: Jeg har nettopp flyttet batteriet fra motorrommet til bagasjerommet. Akkurat nå står batteriet i en plast-kasse som er stroppet fast. Det jeg lurer på er om batterikassen må være sveiset fast? Altså må jeg lage ny kasse og sveise denne fast i bilen, før jeg kan kjøre på banen?? Tips: Hvis bilen din er ribba bake der batteriet er så er det ikke nå problem å kjøre gjennomgangsbolt på siden av batteriet og få en 4 cm brei plate over batteriet som du kan skru fast. Det har jeg ville gjort, og det skal jeg gjøre når vi skal plassere batteriet i banebilen :) Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Hadde jeg hatt teknisk så hadde jeg aldri sluppet gjennom en bil som hadde batteriet stroppa fast ... det er nå bedre å stroppe et batteri fast sålenge det er festet slik at det ikke beveger seg... jeg kommer antageli å sette batteriet i en kasse bake og sette en "stang" over batteriet så batteriet sitter fast, stanga skrues med vingemuttre (slik det er org) høyden på kassen kommer til å være ca halve høyden av batteriet, kanskje litt over.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utslipp ACR Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Hvis du har testa den du har testa de to plassen så vet du at den første plassen som ble nevnt er beste plassen, og der kan du tilogmed komme opp med bil, og du står 4 meter fra autoværnet og 1 meter høyere en autoværnet, så tror sikkerhet er god nok ( det siste var til deg "ACR utslipp") Jeg er ikke helt enig med deg der om at det er den beste plassen. Skal du virkelig se alt, så skal du kjøre helt til topps over tribunen Der ser du hele banen. Rett bak post 8 som du referer til ser du ikke så mye. Trekker du opp i publikumsområdet B (som det faktisk heter) bak post 7 så ser du mer. Du kjører helt frem til post 7C og parkerer der. At du kommer 1 meter over autovernet noen plass mellom post 8 og post 7C trekker jeg sterkt i tvil. Siter Jeg er ikke her nødvendigvis bare for å være grei. Rana Racing Security Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Hvis du har testa den du har testa de to plassen så vet du at den første plassen som ble nevnt er beste plassen osv.. Har "testa" begge plassene ja, og vil si at S'en er den desidert kuleste plassen å stå. Her ser du bilene når de kommer ned fra "nordpolen", både inngang på s, midt i, og utgang, samt inngang på 180°'ern. Du ser også svingen etter 180°, samt inngang på depot-svingen ;) Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Vet ikke hvor det er best å stå, men at publikum kan ha flere plasser se stå å se på ville være bra.. Sånn at de ikke bare ser målstrekka.. Prøve å lage det til slik at det går å stå andre plasser å se på også.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Vet ikke hvor det er best å stå, men at publikum kan ha flere plasser se stå å se på ville være bra.. Sånn at de ikke bare ser målstrekka.. Prøve å lage det til slik at det går å stå andre plasser å se på også.. Kan hende folk må ned hit uansett. Vi vurderer å kjøre breisladden i svingen etter det markerte området.....Her vil jeg tro vi kan få se noen ganske heftige sladder med høy fart og MMYYYYEEEE røyk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teeg Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Kan hende folk må ned hit uansett. Vi vurderer å kjøre breisladden i svingen etter det markerte området.....Her vil jeg tro vi kan få se noen ganske heftige sladder med høy fart og MMYYYYEEEE røyk:) Er det mulighet for at de som vil være med og være fotografer kunne vært på innsiden av den svingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 det er nå bedre å stroppe et batteri fast sålenge det er festet slik at det ikke beveger seg... jeg kommer antageli å sette batteriet i en kasse bake og sette en "stang" over batteriet så batteriet sitter fast, stanga skrues med vingemuttre (slik det er org) høyden på kassen kommer til å være ca halve høyden av batteriet, kanskje litt over.. Selvfølgelig er stropping bedre en ingenting men om det fremdeles er så lurt er noe annet. "Stangmetoden" er å foretrekke ja ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mach1 Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Et spørsmål: Jeg har nettopp flyttet batteriet fra motorrommet til bagasjerommet. Akkurat nå står batteriet i en plast-kasse som er stroppet fast. Det jeg lurer på er om batterikassen må være sveiset fast? Altså må jeg lage ny kasse og sveise denne fast i bilen, før jeg kan kjøre på banen?? Tja, jeg hadde samme opplegg i fjor. Batteriet reiv seg og laga bulk i skjermen fra innsida. Ikke kult! Har kjøpt et batteri-brakett som skal boltes fast i godset. Siter - 1969 Ford Mustang Fastback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.