G60 Racing Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Får vel vise deg no bilder av teipet styling da:D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Eyhh, ser bra ut da! Samme fanger og sideskjørt som meg;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 ser meget bra ut!! bedre når lakken kommer på :D Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Jeg personlig ville fjernet de "finnene" på front fangeren. Ellers så det bra ut. Liker den type "bakfanger" om man først skal bytte noe der bak. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Eyhh, ser bra ut da! Samme fanger og sideskjørt som meg;) Har prøvd og finne ut om var samme sideskjørt som deg, tror må låne med meg deg opp på jobben så får noen tips til tilpassing av sideskjørtene for ikke inponert over pass form... :D Snakkes til helga...:D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Å, såpass? Mitt satt så å si rett på det! Veldig god passform faktisk... Det skal la seg gjøres vet du;) Er jo nesten så jeg kan gå hjemmefra og opp på jobben din! hehe Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Takker for god respons, hadde egentlig ikke planer om og style annet en høys nødvendig men kom nå over dette da... Henter slissede BR. skiver forran og bak med Gode Br. klosser i morgen! Kommer bilder! :D Kjekt og komme fra 100-0 noen ganger også :D hehe Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Å, såpass? Mitt satt så å si rett på det! Veldig god passform faktisk... Det skal la seg gjøres vet du;) Er jo nesten så jeg kan gå hjemmefra og opp på jobben din! hehe nå har ikke jeg mye erfaring med styling da så mulig det ikke er så ille, kansje er for kravstor hehe... Er ikke lengre unna altså:D får se på den dtore motoren jeg skrur på om dagen da! :D v16 Twin turbo 2300KW! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Får bare titte på det... Jeg måtte bare slipe inn litt av kantene på endene, og en liten finpuss langs kanten så var de fine... Får bare titte på det, ordner seg nok skal du se! Hehe, såpass ja, det var jo lite kw... :D Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 det er bra! :D tar godt imot alle tips fra folk med gode råd og erfaringer! :D Sitter da 2 slike i hurtigbåtene:D 2X 2300KW :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Det var såppas ja.. Trodde det bare var fangern jeg.. Jeg personlig ville fjernet de "finnene" på front fangeren. Heter DTM Cup Wings ;) Du får si ifra når alt er klart, du kjører forbi skolen min på vei hjem ;) (Strømmen..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 gjør nok ikke det for jobber på korset men trener på strømmen i allefalll.... skal innom på strømmen og snakke med folket på bil mekken da jeg er ferdig da... :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 heyhey, ser bra ut dette :) Er ikke så fan av rs-fangere og slikt men du har jo skumle saker bak der som ikke alle er mann nok til å se, så da har du jo god grunn til å sette på slik fanger. Er bra at du gjennomfører stylingen rundt om, hvis ikke ser det teit ut ;) Forresten slik leppe til bakfangeren har jeg også hatt en plan om å anskaffe, kosta det mye? Gjort noe i motoren forresten eller? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 byttet org fanger med rs fangeren side skjørt og leppen bak med mellom legg fra min side... ikke gjort så mye, blitt en del overtid og lite tid til bil, for det meste bestilt deler... slank radiator vifte or også kommet for fikk ikke plass til org da monterte olje kjøleren med tremostat... :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 byttet org fanger med rs fangeren side skjørt og leppen bak med mellom legg fra min side...ikke gjort så mye, blitt en del overtid og lite tid til bil, for det meste bestilt deler... slank radiator vifte or også kommet for fikk ikke plass til org da monterte olje kjøleren med tremostat... :D er det slik vifte fra ebay? har bestilt slik for lenge siden men har ikke fått den!!!! faen å! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg