maggvaardal Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 fått mg nogen nye feller nå! Solgte dei eg hadde.[/img] Men dei trenge noge nye lakk jah! I dag fekk eg me meg Magnus å lofta bremsene mine. Så då va dt breme i bilen igjenn! Sko hatt mg 2,2 bremse mn får halla me desse til dei er utslitt. [/img] Sån ser dt ud nå ikje så møje forandringa men er i framgang:d Dette er då garasjen eg holder til i er ganske trong å kalt ikje minst. Kver gabg eg er ferdige for dagen så komer ein bil te in. [/img] [/img] I kvell itte stedling ska eg fuga overgangen nerre me kanlane til sjermen å ha på noge maling. Har nettopp gronda der. Så ska sjermane på å justera alt så te lakering! :D Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Blir bra!! yodude Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 min bruker jaaa:) få gangen i bilen du, i mårra reiser jeg og henter 5trinns kasse til deg... den skal i iløpet av vinterferien! men du må sikkert ha nytt utløserlager tipper jeg :) det må jeg ha på kadetten nå :( Er ikke lenge til lakk nå? magnus Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bleskestad Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Reiste på lakkering i dag me han! Måtta ha mg nogen ronda ront me bilen i dag når eg fekk han på hjule :d Dt va kos! Håper han er heima igjenn om 14 dager. Asle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bleskestad Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Då va eg endeligt ferdige me lakkringå au! Vart ganske grett til å vera lakert i løa. [/img] Nye felger hadde ikje våre feil nei! :d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 lakkert den selv sa du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bleskestad Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 hehe Far he lakert han. Men eg he våre me å pust ner å sparkla å pust å pust. Va ein dell meir arbeid en eg hadde rekna me jah. Va møje bonka å drid i han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Så ut som det ble veldig bra! :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Oi!!! Denne blir rå! Men du må få tak i noen orntli kantfelger nå. Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 ser unektlig flott ut på bildene ivaffal ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 kan ikke klage på lakken utifra bildan vertfall.. tøft det siste bildet med sola å greier :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Jæla pen lakeringa ble:) Siden dere lakkerte på en love, er det no støv som har satt seg i lakken da? stå på, å få bilen klar til bruk;) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bleskestad Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 mg å ein kompis va nerre å bygget dette bure på bilde så me sto i. men ja dt kom litt støv men dt va bare i klar laken så me ska klara å bona dt vekk:D så då ser du ikkje noge. Men dt blei øve all forventing me støv alså. godt fornøyde der. me bløte jo golve og. så det ikej sko koma støv der i frå. veggene lit me ei sprøyteflaska. [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ser bra ut asle! Komme opp en dag å ser på bilen eg! Bjørn Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 nå he me ao fått prest i en getrag 240 i asconaen, så nå trur eg aslen smile fælt. Men, Asle, du har bare 2 uker til du blir atten, så faen, du har kje ti te å jera noge aent en å skru på bil å øva på terrorien te lappen:) magnus ps: du va fine på alle bildene, mangla et der du låg på pansare:) Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg