ChR|S^_ Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 ang "tuning" av kassa: Hvis den er for stor er det jo bare å fylle i litt glassfiber eller sparkel ett sted du synes det passer! Hehe... Er den for liten veit jeg ikke hva du kan gjøre. Hvordan du kan sjekke hvor stor den er, er jo faktisk å bokstavelig talt sjekke hvor mange liter det går i den! ;) Ta den ut av bilen, ta ut subbene, tette igjen "hullene" til subbene med et eller annet, og helle vann i den. For glassfiber og sparkel tåler jo vann! :) det finnes sikkert en fancy schmancy måte å regne ut volumet på, men det vil bli vannskelig! Og hvis du ikke er professor i kvantefysikk, eller kjenner noen som er, trur jeg det er et prosjekt du burde legge på hylla! ;) Hehe :) Hmm, vann? Der jo ikke bare glassfiber da, er jo spon i den også, og tør ikke risikere å ødelegge den (selv om den er innsmurt i polyester). Ehm, går jo vel an å fylle et eller annet oppi? Singel eller noe sånt? Leca-kuler? Ostepop? ;) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 søppelsekk, vann og litersmål :D Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Det beste forslaget hittil er ostepop! :D Ekte vare, så klart. OLW. Så kan du få den gode lukta i bilen lenge etterpå! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hehe :) Tror jeg bare må prøve med en diger sekk, og litersmål.. Men Tror ikke jeg klarer å fylle ut alle kriker og kroker på denne måten da.. Tror du? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 sånne ''chips'' isopor ''kuler'' da? som det er drøssevis av i pappesker når du får ny tv osv:P? stikk på et pakkelager og få tak i noen sekker, så bare fyller du i 10L bøtter og så hiver oppi kassa? blir sikkert ikke HELT nøyaktig, men er tørt, lett, enkelt og greit, og sikkert ikke så dyrt heller.. :popcorn Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Niks.. Er det jeg også har tenkt på, men er ikke noen sånne firmaer her i bygda.. Prøve med vann imorga jeg :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 isopor-kule-ting vil jo ikke bli helt nøyaktig! prøv å legg 7 epler innat hverandre, uten luft imellom og UTEN å ødelegge dem! ;) ganske flink hvis du får til det altså! hehe.. Men vann og søplesekk burde da funke knall fint! :) Trudde ikke det var noe spon i kassa di, jeg, serru! spon utvider seg når det kommer vann på det, så det er nok ikke noe sjakktrekk! hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Endelig ferdig med særarbeidet :D Kom på at det er så mange avstivninger og greier inni kassa at det går ikke med sekk med vann.. Får bare lytte meg fram heller ;) Tok ut kassa idag, skulle slipe vekk noen kanter og greier og fikk meg et STORT sjokk! Pakningen på baklyktene er ødelagt, så den tar inn mer vann enn Titanic! Fikk også litt hjelp av dama idag :) Nå er de lei av å stå på bordet mitt! Kabler, skruer og div. Min gode hjelper <3 Siste finpuss med vinkelslipern :) Stativet er justert og festet, så da blir det malt med Hammerrite :) :yak: Måtte ut med lyddempingen og hele pakka :( Slipt baflene plane.. Tror dere det blir bra? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 For min del ser det jo meget bra ut :) Blir spennende å se hvordan det ender opp. Hvor mye veier dette tilskuddet nå da? Blir jo liten økning på en bil som er såpass lett fra før. Men er vel ikke det som er det viktigste når en først begynner med glassfiber og slikt :) Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Kassa er ikke så tung faktisk, rundt en 20-25 kg kanskje.. Men så kommer subbene på 20 kg, forsterkern på 10 kg osv... :lol Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Skal du ikke oppdatere å si ifra til alle nyskjerrige å si at du nå er ferdig ? :p Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Neh yummy Har hatt så mye å gjøre her hjemme, men tenkte jeg skulle få lagt ut bilder imorra :) Damn, jeg er imponert over lyden/trykket! Står fortsatt igjen litt arbeid med å "systematisere" kablene og litt småplukk.. Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Det kiler vertfall i nakkehåra :D Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Det kiler vertfall i nakkehåra :D Hehe, så du kjente det du også? ;) Her er litt bilder fra fredag. La kabler, hadde på nye batteriklemmer osv. Phono-kablene fra Stinger: Phoenix Gold batteriklemmer. Hvem sin patent er det egentlig? :D Kablene tullet inn i aluminiumsfolie Så stor bilen min ble nå! :titties: Gamle klemmer. Nye klemmer. Kassen ferdig dempet Anlegget ble "ferdig" lørdag. Jobbet som en hest, var så sinnsykt stresset, så dette ble det eneste arbeidsbildet jeg klarte å ta: Her er noen bilder av hvordan det ser ut akkurat nå. Ser veldig tøft ut, synes jeg, og det spiller meeget bra. :) Skal ta noen flere bilder imorgen, må bare få ordnet til det som står igjen, og så gi bilen en skikkelig vask innvendig! Så, noen som likte resultatet? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Så... Snakker vi frontsett o.l. nå, eller gir du deg med dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg