Ongabonga Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Er det mulig å senke uten å bytte originaldemperne, eller "må" jeg bytte? Har egentlig ikke penger til dempere så burde jeg vente til jeg kan bytte alt? Tenkte på Lesjöfors settet hos pedersens-racing. Er til Volvo 244. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Funker bra med originaldempere så lenge dem er i bra stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Men funker ikke lenge. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Så jeg burde vente til jeg har råd til begge deler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Uten å ha prøvd så høres det jo ut som om du kan kjøre med Lesjöfors til du får råd til nye dempere, du skal vel ikkje ha de gamle uansett? Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Nei skal ikke ha de gamle, men det spørs hvor lenge jeg kan kjøre slik. 2-3 måneder, 1 år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 ikke kjør med senket bil, uten hjulstilling. ikek ta hjulstilling før du har gode dempere. ergo. ikek senk før du har råd til dempere og hjulstilling! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 eller bare kapp og gi faen. hehe spar penger til bra understell i mens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Takk for svar. Da venter jeg til jeg har råd til begge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 ikke kjør med senket bil, uten hjulstilling.ikek ta hjulstilling før du har gode dempere. ergo. ikek senk før du har råd til dempere og hjulstilling! hva er forskjellen på hjulvinkler med dårlige/gode dempere? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 hva er forskjellen på hjulvinkler med dårlige/gode dempere? Kanskje han mener at det koster mer en det smaker for hjulstilling 2 ganger. Både med gamle dempere og nye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Kanskje han mener at det koster mer en det smaker for hjulstilling 2 ganger. Både med gamle dempere og nye. 10 poeng! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 10 poeng! og hva var forskjellen da? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 og hva var forskjellen da? om du kjører med gamle, segne oljedempere, vil du ikke få samme "utgangspunkt" som riktige gassdempere. du må jo også av og på med fjærbeina fremme, for å bytte dempere og da er det mer kav om du må ha de av og på i samme vinkel. uansett, oljedempere med senking blir jalla, pga. du får ikke rask nok reaksjon i fjæringen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 om du kjører med gamle, segne oljedempere, vil du ikke få samme "utgangspunkt" som riktige gassdempere. du må jo også av og på med fjærbeina fremme, for å bytte dempere og da er det mer kav om du må ha de av og på i samme vinkel. uansett, oljedempere med senking blir jalla, pga. du får ikke rask nok reaksjon i fjæringen. men hva er forskjellen på hjulvinkler???????? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg