TG1 Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 Originally posted by Mazda323F hvis du var der så hadde du sett dem, men ser også at bildene er lagt ut her å nå så hehe ja ;):) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 Originally posted by hfracing eheeemm grunnen til at de fikk kjøre var vel det at ingen av dere med japanbiler benytta sjansen, banen var jo nesten øde....... hva er galt med dere da folk? dere har banen en hel dag, og det største problemet er å finne noe som ligner på kø for å få kjøre? alle turbomata japanbila sto lina opp i depoet, så når corvette og shadow ix benytta muligheten til å faktisk sørge for at det var to biler til på banen innimellom, så synes jeg ikke dere skal klage over det.. gjør no med det da vel... kjør selv.. så blir det ikke så lite førere at man må ta inn engelske biler og usa brakker på japantreffet for å ha biler på banen... takk for oppmerksomheta. harald, copilot i elise Når Lotus'n var ute på banen, så var det da flere der...Han kjørte jo som ei kjerring, og flere langs banen spurte hva i hel.... han gjorde utpå der...Han ble jo forbikjørt en god del ganger oxo ! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 Mere bilder: boXer's Japsetreff bilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 Originally posted by CivicVTEC Når Lotus'n var ute på banen, så var det da flere der...Han kjørte jo som ei kjerring, og flere langs banen spurte hva i hel.... han gjorde utpå der...Han ble jo forbikjørt en god del ganger oxo ! Er det gæli å bli forbikjørt også? Isåfall vet jeg om en del japcrap som ikke skulle vært på den banen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 Originally posted by Ascona Er det gæli å bli forbikjørt også? Isåfall vet jeg om en del japcrap som ikke skulle vært på den banen. Jekk deg ned litt nå da småen.. ;) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 Originally posted by Ascona Er det gæli å bli forbikjørt også? Isåfall vet jeg om en del japcrap som ikke skulle vært på den banen. Hvis det er så crap så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å komme. Syns det var kule biler, men kjedelig når nesten ingen vil kjøre på bane. Tok tiden på deg noen runder forresten, 1.19, 1.24 og 1.26. Tok tiden på en del andre "japcrap" som kjørte vesentlig bedre.. :) Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 Originally posted by kaja_marlene Hvis det er så crap så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å komme. Syns det var kule biler, men kjedelig når nesten ingen vil kjøre på bane. Tok tiden på deg noen runder forresten, 1.19, 1.24 og 1.26. Tok tiden på en del andre "japcrap" som kjørte vesentlig bedre.. :) 1:11:6 her.. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 Originally posted by kaja_marlene Hvis det er så crap så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å komme. Syns det var kule biler, men kjedelig når nesten ingen vil kjøre på bane. Tok tiden på deg noen runder forresten, 1.19, 1.24 og 1.26. Tok tiden på en del andre "japcrap" som kjørte vesentlig bedre.. :) Hvorfor tok du ikke tiden da jeg kjørte bra? Jeg ble klokket til 1:14 av passasjeren min. Forresten, 1:24 og 1:26 må ha vært oppvarmingsrunde eller avslutningsrunde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Originally posted by Mazda323F mene, var det ikke Japsetreff da?? så, hva faen gjorde corvetta og lotus elise på banen????? fordi dere meste parten av japse-folket ikke brukte banen vel... hehe... Jeg kan ikke kjøre på bane, og på den beste runden så var jeg nedi 1:23. Det kommer seg.. :D CivicVTEC: Jeg kjører da bil med kjærringnavn, har lov til å kjøre som ei kjørring da... :D Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Originally posted by Shadow_iX Jeg kjører da bil med kjærringnavn, har lov til å kjøre som ei kjørring da... :D Haha, jævli bra sagt. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Originally posted by Schlasken jeg skal få piska geir til å legge ut bildene av z`n jeg ;) han tok noen bilder av den. skikkelig gjennomført bil... iogmed at det er 200sx klubben som arrangerer er det kansje ikke så rart at majoriteten av bilene er derfra? ;) :D http://afweb.hit.no/~u012090/Biltreff/Japsetreff2003/ Ble ikke så mange bilder i år som ifjor gitt....Trur jeg ska kjøpe meg digitalt videokamera. Hakket artigere enn bilder! Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Bilder fra japsetreffet Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Originally posted by CivicVTEC Når Lotus'n var ute på banen, så var det da flere der...Han kjørte jo som ei kjerring, og flere langs banen spurte hva i hel.... han gjorde utpå der...Han ble jo forbikjørt en god del ganger oxo ! Jeg så du gikk rundt og tok bilder/filma.. har du lagt det ut på nett no sted? Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Sett og hørt på japsetreffet.. hmm ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 haha :D :D good one :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg