Gå til innhold

Bilder fra Japsetreffet

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by hfracing

eheeemm grunnen til at de fikk kjøre var vel det at ingen av dere med japanbiler benytta sjansen, banen var jo nesten øde.......

 

hva er galt med dere da folk? dere har banen en hel dag, og det største problemet er å finne noe som ligner på kø for å få kjøre?

alle turbomata japanbila sto lina opp i depoet, så når corvette og shadow ix benytta muligheten til å faktisk sørge for at det var to biler til på banen innimellom, så synes jeg ikke dere skal klage over det.. gjør no med det da vel... kjør selv.. så blir det ikke så lite førere at man må ta inn engelske biler og usa brakker på japantreffet for å ha biler på banen...

 

takk for oppmerksomheta.

 

harald, copilot i elise

 

Når Lotus'n var ute på banen, så var det da flere der...Han kjørte jo som ei kjerring, og flere langs banen spurte hva i hel.... han gjorde utpå der...Han ble jo forbikjørt en god del ganger oxo !

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CivicVTEC

 

Når Lotus'n var ute på banen, så var det da flere der...Han kjørte jo som ei kjerring, og flere langs banen spurte hva i hel.... han gjorde utpå der...Han ble jo forbikjørt en god del ganger oxo !

 

Er det gæli å bli forbikjørt også?

Isåfall vet jeg om en del japcrap som ikke skulle vært på den banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Er det gæli å bli forbikjørt også?

Isåfall vet jeg om en del japcrap som ikke skulle vært på den banen.

Hvis det er så crap så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å komme. Syns det var kule biler, men kjedelig når nesten ingen vil kjøre på bane. Tok tiden på deg noen runder forresten, 1.19, 1.24 og 1.26. Tok tiden på en del andre "japcrap" som kjørte vesentlig bedre.. :)

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kaja_marlene

Hvis det er så crap så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å komme. Syns det var kule biler, men kjedelig når nesten ingen vil kjøre på bane. Tok tiden på deg noen runder forresten, 1.19, 1.24 og 1.26. Tok tiden på en del andre "japcrap" som kjørte vesentlig bedre.. :)

 

1:11:6 her.. :D

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kaja_marlene

Hvis det er så crap så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å komme. Syns det var kule biler, men kjedelig når nesten ingen vil kjøre på bane. Tok tiden på deg noen runder forresten, 1.19, 1.24 og 1.26. Tok tiden på en del andre "japcrap" som kjørte vesentlig bedre.. :)

 

Hvorfor tok du ikke tiden da jeg kjørte bra? Jeg ble klokket til 1:14 av passasjeren min.

Forresten, 1:24 og 1:26 må ha vært oppvarmingsrunde eller avslutningsrunde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mazda323F

mene, var det ikke Japsetreff da?? så, hva faen gjorde corvetta og lotus elise på banen?????

 

fordi dere meste parten av japse-folket ikke brukte banen vel... hehe...

 

Jeg kan ikke kjøre på bane, og på den beste runden så var jeg nedi 1:23.

 

Det kommer seg.. :D

 

CivicVTEC: Jeg kjører da bil med kjærringnavn, har lov til å kjøre som ei kjørring da... :D

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

 

 

jeg skal få piska geir til å legge ut bildene av z`n jeg ;) han tok noen bilder av den. skikkelig gjennomført bil...

 

iogmed at det er 200sx klubben som arrangerer er det kansje ikke så rart at majoriteten av bilene er derfra? ;)

 

 

:D

 

 

http://afweb.hit.no/~u012090/Biltreff/Japsetreff2003/

 

 

Ble ikke så mange bilder i år som ifjor gitt....Trur jeg ska kjøpe meg digitalt videokamera. Hakket artigere enn bilder!

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CivicVTEC

 

Når Lotus'n var ute på banen, så var det da flere der...Han kjørte jo som ei kjerring, og flere langs banen spurte hva i hel.... han gjorde utpå der...Han ble jo forbikjørt en god del ganger oxo !

 

Jeg så du gikk rundt og tok bilder/filma.. har du lagt det ut på nett no sted?

man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår