Desmond Tutu Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Da var det på`n igjenn. baklys pæra mi gikk her en dag. å for å skifte den måtte anlegget ut! det i seg selv var prosjekt nok. så gidder ikke det flere ganger! Først ett par bilder av det gamle anlegget: Bagasjen Dørene Nye dørtrekk skal å lages. så har sotte på reserve trekkene imens jeg bygger nye kassene Delene til di nye kassene ferdig kappa å borret. Kassene i bilen. umulig å forklare hvordan dette blir utseende når det er ferdig. så dere får vente på bilder. mere kommer snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Ingen bilder som virker desverre :( Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Ingen bilder som virker desverre :( va? virker fint til meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 ingenting som feiler bildene. ser ut som det kan bli bra dette,venter i spenning Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Alle bildene virker fint.. Ser bra ut dette:) Blir det noe utskifting av utstyr også? Forsterkerene, skal du ha dem på skrå ned mot subbene? Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 skal bruke samme utstyret ja. det er ikke mere enn noen mnd gammelt. å ja. forsterkerne skal skrå ned mot subbene på ett vis. skal se om jeg finner tid til å bygge litt mere i kvelld nå. slenger ut litt specs på utstyret. om noen er interisert i slikt. monoblokka: http://www.mtxaudio.com/caraudio/products/amplifiers/mxa8001.cfm 4 kanalern: http://www.mtxaudio.com/caraudio/products/amplifiers/mxa6004.cfm subbene: jeg har 2 stk T5512-04 12" http://www.mtxaudio.com/caraudio/products/subwoofers/thunder5500.cfm har å 2 par me mtx høytalere. men finner ikke link til disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Bildene funker fint nå, var vel bare i dag tidlig de ikke virka da. Keep it up! ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Da har jeg fått gjort litt igjen. Begynte med å lime fast spacer ringene til subbene iforrhold til hvor di passet Og ettersom det er en mulighet for at det bli klønete å komme til terminalene, så kobla jeg opp disse før neste steg. lodding på gang. bolta fast i terminalen. sånn. så slipper jeg å knote mere enn nødvendig med dette etter støpinga. så var ett ikea flece pledd oppbrukt. polyester påsmurt for å få stivhet i pleddet før glassfiberen kommer. siste for i dag. regner med å få på ett par lag glassfiber i morra. denne kassa bli når den er ferdig "basen" for resten av dekslene som skal lages. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Ser unektelig pent ut.. morsomt å se på! Stå på, og hold oss oppdatert :) Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 POOORNO!!! :disco Haha!!! Du har jammen mange kule idèer altså!!!! Blir inspirert av sånt!! :respect :respect Stå på!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Articus Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 når man bygger kasse på den måten du gjør, så må man passe på volum ikke sant... det jeg lurer på er: (er ganske ny på dette) når du har tatt på spacer ringer og trekt laken og glassfiber å sånn så vil det bli litt mer volum under dette(sånn som vi ser på bilde) hvordan har du tenkt å tette dette uten å dekke til terminalene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 når man bygger kasse på den måten du gjør, så må man passe på volum ikke sant... det jeg lurer på er: (er ganske ny på dette) når du har tatt på spacer ringer og trekt laken og glassfiber å sånn så vil det bli litt mer volum under dette(sånn som vi ser på bilde) hvordan har du tenkt å tette dette uten å dekke til terminalene... Ja, satt å tenkte litt på dette selv... Skal glassfiberplaten kun brukes som ett deksel da kanskje? For om den skal brukes som "topp-plate" ville jo den øverste platen i kassa være uten hensikt... Og til sist...skal du ha bassportene bare opp gjennom glassfiberdekslene? :) Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 når man bygger kasse på den måten du gjør, så må man passe på volum ikke sant... det jeg lurer på er: (er ganske ny på dette) når du har tatt på spacer ringer og trekt laken og glassfiber å sånn så vil det bli litt mer volum under dette(sånn som vi ser på bilde) hvordan har du tenkt å tette dette uten å dekke til terminalene... Når dette er ferdig er terminalene "missing in action. derfor jeg har kobla di opp først! har ikke noe som helst behov for å nå tak i disse. skal bygge igjenn med glassfiber imellom spacer ringene og kassa siden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Ja, satt å tenkte litt på dette selv...Skal glassfiberplaten kun brukes som ett deksel da kanskje? For om den skal brukes som "topp-plate" ville jo den øverste platen i kassa være uten hensikt... Og til sist...skal du ha bassportene bare opp gjennom glassfiberdekslene? :) Skal ingen bassporter på kassa. det er lukket kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 da har jeg fått på ett lag glassfiber. trenger vell noen til. men lokket skal jo ikke bli skudd sikkert, så 3 til kansje holder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg