jettamaster Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 lure litt på dei slangane som går fra luftmengdemålaren på gti 16v til dysane. eg har no nokre svarte stygge slanger med nokre rustklumper på kvar si ende. ser mange har stålomspunne slanger istaden for. kan detta kjøpast på møller?? kva er prisen på noko sånt.?? og korleis skal eg få av dei helsikens dyse holdarane og dei grønne digsane?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 lure litt på dei slangane som går fra luftmengdemålaren på gti 16v til dysane.eg har no nokre svarte stygge slanger med nokre rustklumper på kvar si ende. ser mange har stålomspunne slanger istaden for. kan detta kjøpast på møller?? kva er prisen på noko sånt.?? og korleis skal eg få av dei helsikens dyse holdarane og dei grønne digsane?? om du har de svarte slangene har du sikkert den store typen luftfilterboks også? Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 den er ikkje direkte liten nei. mulig å skifta til mindre??? er da nokon som har bilde av motor rommet av ein gti 16v?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Her er et av mitt.... Litt dårlig men du får en idé Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Eg har disse slangene du er på jakt etter. Eg bygger om til digifant og har da ikkje bruk for dette. Send PM om du er intressert. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Eg og har dette om du skule være interessert. Kan få veldig billig. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg