ssagat Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Har ikke så mye peiling på bmw..har knapt tatt meg bryet med å se under pansret enda,hehe. det jeg lurer på er hvordan jeg finer ut om jeg har M40 eller M43 motor i min 1994 modell BMW 318i cabriolet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrasjen Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Du har M43. Dette kan du se pga. din motor har registerkjede. M40 motorene har register rem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Du har M43. Dette kan du se pga. din motor har registerkjede.M40 motorene har register rem. Ok takk for hjelpa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg