GolfRallye Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Et av syv Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Mai 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Enda et bilde Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Mai 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Enda et bilde Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Mai 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Et bilde til Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Mai 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Siste Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Originally posted by GolfRallye Et av syv Jeg teller bare fem, hvor er de andre to ??? :) Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Mai 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Får ta med de to siste og da. Var liksom ikke så mye å se på de. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Mai 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Sånn da,,, Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Originally posted by GolfRallye Får ta med de to siste og da. Var liksom ikke så mye å se på de. Å jo da :) Takker.. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Nice... Noe sier meg at de bildene der ga GreenRallye arbeidslyst :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Har du laget manifolden selv? Jeg har planer om et 16v Turbo prosjekt selv. Er det noen steder i Norge man kan få tak i turbo manifold uten at det koster skjorta? Jeg sier som Tine meierier: 16v Turbo.. må ha det, bare må ha det :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Originally posted by Mk2-16v Har du laget manifolden selv? Jeg har planer om et 16v Turbo prosjekt selv. Er det noen steder i Norge man kan få tak i turbo manifold uten at det koster skjorta? Jeg sier som Tine meierier: 16v Turbo.. må ha det, bare må ha det :D Enten så kan du prøve å sveise opp en manifold selv eller kjøpe en støpt som denne http://www.vwturbo.com/products/details.asp?id=19&cat=1'>http://www.vwturbo.com/products/details.asp?id=19&cat=1 men det er i USA. http://www.vwturbo.com Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Mai 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Originally posted by Mk2-16v Har du laget manifolden selv? Jeg har planer om et 16v Turbo prosjekt selv. Er det noen steder i Norge man kan få tak i turbo manifold uten at det koster skjorta? Jeg sier som Tine meierier: 16v Turbo.. må ha det, bare må ha det :D Eller du kan høre med tcr her på forumet. Det er han som har laget den. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Originally posted by GolfRallye Eller du kan høre med tcr her på forumet. Det er han som har laget den. Ok takk for tipset, men det blir ikke før til viteren eller til neste år at jeg trenger den.. er ikke gratis å bygge turbo motor... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Mai 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2002 Arbeidslyst skal jeg love jeg har. :) Venter bare på deler jeg, så er jeg i gang. Leverer muligens blokk og topp til borring og porting i løpet av ett par uker nå. Så er det bare å håpe på STOR ic. he he.. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg