v240tic85 Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 lurte på om noen vet om takluka på 740 passer på 240! så man får 2 veis takluke på 240n! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 lurte på om noen vet om takluka på 740 passer på 240! så man får 2 veis takluke på 240n! frå mi side so trur eg den neppe passer..men er vell andre som har bedre svar på de ja Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 er helt andre mål på selve luka ja,så du må nok sveise inn ramma irundt om det i heletall lar seg gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 jeg har original 2veis takluke i 245'n, og det blir dyrt før den virker igjen... :( Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 jeg har original 2veis takluke i 245'n, og det blir dyrt før den virker igjen... :( Har 240 noen gang blitt levert med 2-veis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 jeg har original 2veis takluke i 245'n, og det blir dyrt før den virker igjen... :( Hva som feiler den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Refinement: de ble levert med 2-veis takluke fra -75 til -78, hvordan det er etter -78 vet jeg ikke. THolandsli: den er feil justert(boltene har mista grep pga mishandling over tid), gjenger og skinner er utslitt...alle deler kan jeg få kjøpt hos volvo, men det er snakk om 5000+... :( Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Såpass ja, jeg fiksa luka på 740ien jeg hadde før. Der var glideskinnene knekt. Egentlig et helvette å skru på. Jeg tok ut innertake for å få ut hele lukedrittn. Enten du har AC eller takluke, noe plag blir det med det før eller siden og det er dyrt å reparere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 245'n har både AC og takluke, AC ble ødelagt/fjerna ved turbokonvertering kan noen forklare meg hvorfor en -77 245 L ble levert med AC, takluke, setevarmere, servo og sentrallås? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg