safoll Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Har anskaffet meg en oljekjøler til mazdaen min, der filteradapteren egentlig passer til Nissan 200Sx. Men dessverre så er oljefilteret på mazdaen litt for smalt i forhold til adapteren, slik at oljen kommer til å renne ut hvis jeg bruker mazdafilteret. Spørsmålet er da; kan jeg bruke oljefilter fra 200Sx? Begge motorene er jo 1.8 liter og oljefiltrene er jo ganske lik, bortsett fra at oljefilteret til 200Sx har en breiere dimensjon enn mazda filteret. Gjengene stemmer også overens. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Har anskaffet meg en oljekjøler til mazdaen min, der filteradapteren egentlig passer til Nissan 200Sx. Men dessverre så er oljefilteret på mazdaen litt for smalt i forhold til adapteren, slik at oljen kommer til å renne ut hvis jeg bruker mazdafilteret. Spørsmålet er da; kan jeg bruke oljefilter fra 200Sx? Begge motorene er jo 1.8 liter og oljefiltrene er jo ganske lik, bortsett fra at oljefilteret til 200Sx har en breiere dimensjon enn mazda filteret. Gjengene stemmer også overens. Noen som vet? Burde gå fint det, ja. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg