The Gølf Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Jeg har en vw Golf 3 92 modell med en 1,8 liters motor. Problemet med denne er at når jeg clutcher så hender det at turtallet synker ned på 0 mens jeg holder clutchen inne. Så jeg må enten vri om nøkkelen eller hvis jeg har stor nok fart kan jeg slippe opp clutchen også starter den igjen. Hva kan dette skyldes?? begynner å bli ganske irritert av det. Kan det være forgasseren eller falsk luft? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Jeg har en vw Golf 3 92 modell med en 1,8 liters motor. Problemet med denne er at når jeg clutcher så hender det at turtallet synker ned på 0 mens jeg holder clutchen inne. Så jeg må enten vri om nøkkelen eller hvis jeg har stor nok fart kan jeg slippe opp clutchen også starter den igjen. Hva kan dette skyldes?? begynner å bli ganske irritert av det. Kan det være forgasseren eller falsk luft? Har du monotronic? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 hadde samme problem med en volvo jeg hadde.. var noe vakumgreier hvis jeg ikke husjer feil Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 fusker bilen ellers også?? kan det være noe med clutchen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Jeg tipper på at bilen har monotronic, da er det en liten motstand i den som ryker, og da er det lettere å prøve å få tak i en på en hugger. kan også være falsk luft der gasseren sitter festet på manifolden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 den fusker litt oxo mens jeg kjører. men det er bare når motoren er virkelig varm.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 prøv å ta ut den, eller nei glem det. 2 er har ikke like elektronikk trur jeg, men hvis du har Efi (elektronisk innsprøytning) så skal det sitte en sensor på høyre side av gasspjeldet. napp ut den. så blir det bedre:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 monomotronic er efi.... og jeg har samme problemer... dog den dauer ikke.. bare går sykt ruskete på tomgang :( fjuskete tomgangsfilm (avi) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Den der fyrer ikke på alle fire engang, det er bensin motor ? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 er bensin, og jo.. den fyrer nok på alle fire ... bare går jævli ruskete på tomgang desverre Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 prøvd å bytte plugger å plugg ledninger? Og høres ut som den bare går på 3 syl. Kan være dårlig gnist på en plugg. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg står fortsatt for at den ikke fyrer på alle 4, enig med kixx her, gå over pluggene. Jeg har vært borti en slik golf før, som innsprøtinga var tett på en av forgreiningene, er ikke sikker på om den var tett, men den var defekt. Det spruta bare i 3 av dem, skjønner? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 prøv å ta ut den, eller nei glem det. 2 er har ikke like elektronikk trur jeg, men hvis du har Efi (elektronisk innsprøytning) så skal det sitte en sensor på høyre side av gasspjeldet. napp ut den. så blir det bedre:D Er nok en golf 3 ;) Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hadde samma problemet på 2'ern min, og det var pga vakumslanger som var litt til ødelagt... Så sjekk vakumslanger er mitt tips! (Ikke det at jeg er no verdensmester på golf 3, eller på motor generelt men....) :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Er nok en golf 3 ;) EFI er vel efi det?. burde være noe alla det samme. kanskje ikke med den sensoren da:P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg