Gå til innhold

Senkesett til volvo 240

Ranger emnet


Volvo_stian

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy Flate!

 

Noen som blir med å montere dynmitt på regjeringen i oslo? knock

Så sprenger vi når dem har stor møte :P Få med flest mulig ;)

Dette er vel kanskje å foregripe begivenhetene litt? Basert bare på en uttalelse/spørsmål fra en (fjortis?) om senkning av biler?

Slapp helt av, du får fortsatt godkjent modifiseringer på bilen din, bare det er typegodkjent av produsenten, eller du har TÜV papirer på dette.

Du burde bare være glad for at noen passer på at ting går riktig for seg. Tenk for et helv&¤% det hadde blitt dersom Per, Pål og Espen hadde fått modifisere fritt og uten hemninger rundt om! Da hadde det vært lite trafikksikkerhet på våre veier.

 

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel kanskje å foregripe begivenhetene litt? Basert bare på en uttalelse/spørsmål fra en (fjortis?) om senkning av biler?

Slapp helt av, du får fortsatt godkjent modifiseringer på bilen din, bare det er typegodkjent av produsenten, eller du har TÜV papirer på dette.

Du burde bare være glad for at noen passer på at ting går riktig for seg. Tenk for et helv&¤% det hadde blitt dersom Per, Pål og Espen hadde fått modifisere fritt og uten hemninger rundt om! Da hadde det vært lite trafikksikkerhet på våre veier.

 

Glenn

 

ja er sant de du..men visse krav bejynder å bli litt for strenge da..

General-Aasen

 

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at det blir litt verre nå, men jeg må si meg totalt enig med GlennK her.

Dere skal være glade for at noen setter regler, for hvis ikke ville det fort blitt texas på veiene.

 

Og alle som blir irriterte, det er jo bare fordi dere skal sette på senkesett som ikke kommer med godkjente papirer. Det igjen er jo bare latterlig. Må ikke ut med store utgiftene for å få med skikkelige varer, med skikkelig bekreftelse.

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi var i sverige og spørte etter senke sett til 164...

 

Hylflirte heile butikken av oss..."varfor kappar ni inte?"

 

Er litt forskjell på regla...og biltilsyne i norge...Er noken trongsynte forbanna tapara....!!

 

Med den holdninga ovenfor BT så kommer du ikke langt. Beste er å spille på lag med dem. De er ikke så vanskelig å ha med å gjøre som folk skal ha det til. Men du kan jo møte på en hestk... på BT og, men slike folk finner du overalt, ikke bare i BT.

 

Har ikke noe imot dem jeg, selv om dem har gitt meg mangellapp et par ganger, de gjør bare jobben sin.

Å når jeg ser på hvor mange inkompetente tullinger som skrur bil rundtom så er det faan meg bra at det er litt kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi var i sverige og spørte etter senke sett til 164...

 

Hylflirte heile butikken av oss..."varfor kappar ni inte?"

 

Er litt forskjell på regla...og biltilsyne i norge...Er noken trongsynte forbanna tapara....!!

Hører du har god greie på både biler, Sverige og Norge.. :crazysant

Du har ikke tilfeldigvis hørt om noe som kalles EU? Den Europeiske Union?

De lager et regelverk som alle medlemslandene skal følge til en viss grad, med lokale tilpasninger. Sverige er medlem av EU skjønner du, og må forholde seg til EU's regelverk. Og siden Norge også er medlem av EØS, så forplikter også Norge seg til å følge EU's direktiver og regelverk til en viss grad.

Så hvor du tar det fra at det er så stor forskjell på Norge og Sverige det lurer jeg litt på... "Trongsynte forbanna tapara....!!"... :crazysant Hvor gammel (ung?) ER du egentlig? Har du lappen? Jeg håper i hvertfall at du ikke er myndig enda, for dersom det blir for mange med slike synspunkter, da kan det bli skummelt å være trafikant i dette landet etterhvert.

JA jeg har også sett på folk og relger med det samme synet du gjør nå, men det var FØR, nå har jeg fått litt mer forståelse for HVORFOR det finnes diverse forskrifter og regler som vi må følge.

Litt av mitt mer "åpne" syn på dette kommer som et mer eller mindre direkte resultat av at jeg har opp igjennom årene mistet ikke mindre enn 5 nære kompiser i trafikkulykker, som alle (untatt en) kunne vært ungått dersom regelverket hadde blitt fulgt litt mer nøye fra deres side. OG kanske det hadde blitt det, dersom det hadde vært mer tilsyn fra myndighetenes side.

 

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår