-cardudde- Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Hey guys and girls :D Just made a new chop, spend alot of time with this, hope you all like it :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 hehe, nice den;) liker stilen, men grillen foran har ett hakk:(, men det fikser du:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Huff da, det fikser jeg senere hehe:) Takk! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 ble vell egentli ganske rå ja :p Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 jævli bra det der. Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Update Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Nice dusy! Digger felger og front! :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 nice men bakfelgen er for langt ut ift dekket, greit du har dekkstrekk men du burde hatt litt mer (positiv?) camber på bakfelgen og =) mangler litt skygge under kanalen siden bilen er kommet lengre ned Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omar=P Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Drit kul bil Dusy!!! =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 fin den der!! men du kunne fjerna de stygge damene bak der.. :p likte ikke helt dekk-strekket bak... Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 tøff modd men,,,,,,, ikke vw a! ta noe skikkelig noe neste gang a når det er så mye fett å modd i verden så velger man ikke golf! :biker Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 tøff moddmen,,,,,,, ikke vw a! ta noe skikkelig noe neste gang a når det er så mye fett å modd i verden så velger man ikke golf! :biker Hmmm... Samme det vell? Synes den ble kul jeg, feilene jeg ser er allerede nevnt. :) Stå på! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Fet modd. :) Det jeg reagerte på var døra, men etter at jeg titta på originalen så så jeg at den var sånn. Syns bare den så alt for sort ut, i tillegg til at det "mangla" litt akkurat under vinduet. Prøv med litt negativ camber. Altså toppen av hjulet inn, bunnen ut. Og ellers...Keep'em coming. ;) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 hvirdan bredder du bilen med potoshop? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 hvirdan bredder du bilen med potoshop? Prøv den mye omtalte søkefunksjonen, så får du nok svar ;) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg