Karina Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Jaja, da har jeg fått den endelige bekreftelsen på at bilen min IKKE blir ferdig til japsetreffet... jeg ville bare få det ut.. Den har fått fjernet all rust, fått nye hjulbuer, ny takluke, böse blick, nye sideskjørt, ny fram spoiler, ny bakspoiler og vinge. Den er nå inne til lakkering. To fargers. Blue-green pearl og en lysere under. Alt utenom motorrom lakkeres. Jeg har ikke sett bilen siden 10 april :( Så når dere ser meg tuslende rundt på Våler med ett trist blikk så veit dere grunnen... *lillehondaen min, jeg savner deg, måtte du ha det bra til vi sees igjen* Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2my Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 . Siter *Løfte *Svimle *Grave *Valse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Her har du en å syte litt med :) Kondolerer forresten, uff :( Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Du kan trøste deg med at min blir heller ikke ferdig :( Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 HEHEHE, Skrudde de siste skruene i dag, men det ble ikke ny turbo og chip da... Men jeg komemr nå:D:D:D MOhahah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Se det fra den lyse siden :) nå vet du at Bilen blir bra og sikkelig forseggjort da ! :) Så den er nok ferdig snart :) hapyhappy Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 er nesten like synd på meg, crx-babe! nye dekk, forsikring og lån samtidig gjør så jeg faen ikke har bensin til å kjøre opp! hehehe det er BAD da! stiller sterkere til neste år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by Essex er nesten like synd på meg, crx-babe! nye dekk, forsikring og lån samtidig gjør så jeg faen ikke har bensin til å kjøre opp! hehehe det er BAD da! stiller sterkere til neste år! Da hadde jeg seriøst lånt penger til turen. Ellers kan du få sitte på i årntli bil oppover :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Jeg får komme med noe positivt jeg da. Ser ut som jeg får meg større turbo og dyser før helga. Da blir det mapping hele veien oppover og frisk bil på treff. Håper jeg får tid til å sette det på før helga da.:D Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by Ascona Da hadde jeg seriøst lånt penger til turen. Ellers kan du få sitte på i årntli bil oppover :) sitter heller på med en primera jeg ass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by Ascona Da hadde jeg seriøst lånt penger til turen. Ellers kan du få sitte på i årntli bil oppover :) jah, og det blir væffal ikke med tralla di. ELLER deg det ....... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by Åge Jeg får komme med noe positivt jeg da. Ser ut som jeg får meg større turbo og dyser før helga. Da blir det mapping hele veien oppover og frisk bil på treff. Håper jeg får tid til å sette det på før helga da.:D Hrmf, får turbo og det til neste helg.. Hjelper lite:( Må nok stille med den ødelagte, originale turboen... Men men, det går no fremmover det og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by Robert Hrmf, får turbo og det til neste helg.. Hjelper lite:( Må nok stille med den ødelagte, originale turboen... Men men, det går no fremmover det og.. jajaja, sprekk i manifolden etc, får ikke ladetrykk blablabla :D unnskyldinger unnskyldinger unnskyldninger :D:D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by Essex jajaja, sprekk i manifolden etc, får ikke ladetrykk blablabla :D unnskyldinger unnskyldinger unnskyldninger :D:D hehe assman assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by Essex sitter heller på med en primera jeg ass. Hysj nå! Vette er stilig det ;) Jeg hadde da sagt jatakk med en gang. Kommer du innom Kongsvinger og henter meg eller 'Ascona'? :) Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg