eravne Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Har selv en A 2000, og det kommer kald luft fra midtre ventiler. Men hvis dette er korrekt, hvorfor "små-krangle" over at noen har det, og noen ikke? slik må man jo bre innse.. Men har selv problemer med varmeappartet, så prøver med termostat-bytte. Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalisto Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Jeg har problemet med at varmeanlegget mitt funger dårlig også i det siste.. Eller det kommer jo varme men av og til så kan luften virke litt mer lunken.. Er altså konklusjonen at det må være termostatet da? Hvor ligger det og hvordan bytter man det isåfall? Siter Opel Vectra 1997 hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hvor den ligger på b-vectran. veit jeg ikke, men titt litt tilbake på tidligere sider, hvertafll bilde av hvor den ligger på a-vectran, lov å prøve! Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg