volvo264 Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Ikke bengalakk? Det får jo all annen lakk til å koke!!! hehe..nei ingenting har kokt enda du.. går brillefint de der:D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 no har ting bejynt å bli bra her.. motor å gir er montert å alt dere ser på bilde.. har ikkje lakka fronten enda, men blei helder ikkje mykje skille.. front fangeren er bare midlertidlig enda blei også nåkren øl på oss også :D håper på teststart og prøvetur på bilen i mårgå.. litt småtterier ijenn å montere.. tank,mellomaksel,girspak,slange til varme apparatet og ladde batteriet.. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Dette blir bra, stå på videre, kom med masse bilder:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Dette blir bra, stå på videre, kom med masse bilder:) takker so mykje:D er fornøgd for å den som bruksbil :D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 hehe... allerede nå ser den 10 ganger bedre ut... :D Lykke til videre Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Spennende, begynner å bli bra! Mye jobbing i hvertfall! Syntes jeg ser EI på frontplata jeg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Spennende, begynner å bli bra! Mye jobbing i hvertfall! Syntes jeg ser EI på frontplata jeg :P må ha de vis du ska skru te longt på natt :thumb :thumb :thumb Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Eg misunner pågangsmotet ditt....såg ikkje lyst ut for denne bilen på de første bildene.. Men resultatet ble overaskenda bra.. Må si meg litt enig med de som sier at du burde ha Flatnose front og flat bakluke.. Men bilen ble veldig bra.. MVH Jørgen Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Snutepanser er grommare;) Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 har virkelig stått på i d siste... ;) :peace: Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 takker for alle gode tilbake meldinger :D grunnen til de går so fort fammover for tiden, er for eg jobber ikkje nåke enda, for i år..so de blir brukt mykje tid på dagen og natt.. alltid mykje pågangs mot når du får en ny bil..men synker etter kvart.. derfor er de viktig for meg å gjere mest mulig no når pågangsmotet er på topp:D var også fornøgd med bilen..er nåkren slitedeler her å der so må byttes. hjul lager,indre ledd i tanstag, få stilt spissinga på bilen framme.. motoren er like ivrig som alltid.. blir også litt trimming der med tiden også.. har i tankene: grenrør,KG003 kam, 3" eksos til sugemotor.. nåken som har fleire tips til å trimme ein E motor uten å ta av toppen.. de blir vell steg 2 i trimming på motoren mykje bilder kommer seinare i dag når de bejynder å bli lyst ute :D kl er 07.44. so de er litt mørkt enda:) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 då bejynder bilen å ta mykje form:D litt småfiks før bilen funker slik den skal.. også fonne ut bilen skal gokjennast i februar :/ grur meg litt, men veit alle feil forsovidt.. handbrekk baklykter hjul lager speedometer indre ledd i tanstang bremse lys rygge lys senke sett veit ikkje meir enda..men skal gå fint håpe eg bilder kommer utover dagen:D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Angående grenrør.. det er bare tull ifølge KG (Ihvertfall på så mild trimming).. Jeg har også samme motor med KG003 kam, men tror jeg skal plukke av toppen og høvle.. evt. oppgradere bensinmengdefordeleren. Ble ihvertfall merkbart med ny eksos og kam. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 då er panseret lakkert og klart til bruk.. blei gjort på tirsdag.. litt bilder også Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 dette så bedre ut en når du henta den Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg