Marfje Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 heisann! og godt nyttår! vet dette ikke er rette stedet men, kjøp og salg delen er nede så here it goes. er det noen i bergen's området som har 90 fangere til salgs? isåfall noen bilder av de :) og det andre.. har planer om å få fjernet chromen rundt vinduene på golfen min. og lurer på hvilken måte som er lettest. bare pusse ned og lakke over eller? :D og det tredje og siste. hvor pokker strammer jeg håndbrekket... mitt funker ikke for en dr*t trekker det opp så skjer det nesten ikke noe som heldst, bare litt nedbremsing. takker for alle svar Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Cromen fjernes enklest ved å lakke over. Best ved å bytte vinduslister til dem uten crom. Håndbrekket strammes i bakkkant av selve brekket. Men det kan være andre problem også. Har du tromler eller skiver bak ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Cromen fjernes enklest ved å lakke over. Best ved å bytte vinduslister til dem uten crom. Håndbrekket strammes i bakkkant av selve brekket. Men det kan være andre problem også. Har du tromler eller skiver bak ? Har du trommelbremser så er justeringa til brekket inne i trommelen bak, justerer å selvjusteringa Har du skivebremser å brekket er veldig dårlig, tipper jeg at en eller begge caliperne bak er defekt. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 justeringen til wiren til brekket ligger fremme ved brekk-spaken iallefall.. der kan du stramme det opp, men ikke gjøre det bedre forsåvidt.. bare vipp av dekselet rundt brekket, så ser du to 10mm muttere... er jo selvjustering bak på trommelen på disse, eldre biler du må bak og justere på banda. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Cromen fjernes enklest ved å lakke over. Best ved å bytte vinduslister til dem uten crom. Vet du hvor mye nye vinduslister koster? Vanskelig å sette inn nye? Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Nye koster de sikkert mye og ja - det er mye arbeid. Alle rutene må ut. Den fremme kan du skifte bare kilen i tror jeg ???? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 møller skulle ha litt over 4000kr for nye pakninger/lister til vinduet på fram dørane Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 høgger'n har det tonnevis med slik gummi dem Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 http://www.bilforumet.net/forumdisplay.php?f=464 Kjøp og salg. Fatter ikke at ingen greier å se den, den har jo aldri vært "nede" :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 har trommler bak ja. tror jeg bare lakker over chromen.. noen spesiel lakk og anbefale der eller? takker for alle svar Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg