CarFreak! Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Ja som topic sier, kom over den nye S 65 AMG'en her om dagen. Heftige saker! Luxus bøsja si det! Herlig! Men interiøret til Mercedes har jeg aldri likt helt, er noe som ikke stemmer :nono: Fabelaktig drag: Motordataene er fortsatt like imponerende: V12-maskinen med seks liter slagvolum produserer fortsatt 612 hestekrefter, men karakteriseres fremfor alt av et voldsomt skyv gjennom hele registeret takket være et dreiemoment av en annen verden. Mercedes har måttet begrense det til 1.000 newtonmeter - tilgjengelige fra 2.000 til 4.000 omdreininger - av driftssikkerhetshensyn, men 1.200 er visstnok fullt oppnåelige. Men enda mer utrolig er de 570 newtonmeterne som stilles til rådighet ved 1.000 omdreininger, altså ikke så mye over tomgang. Racing-tidtaker: Mercedes oppgir nok en gang en topphastighet begrenset med elektronisk hjelp til 250 kilometer i timen. Allikevel er speedometeret gradert til 360 kilometer i timen hvilket kan tyde på at man ikke utelukker at det er mulig å omgå sperren og utnytte motorens fulle potensiale. Akselerasjonstiden fra 0 til 100 kilometer i timen oppgis til 4,4 sekunder; 0 til 200 skal den svære og tunge luksusbilen klare på 13,3 sekunder. Dette er verdier som Ferrari, Aston Martin eller Lamborghini ville kunne være bekjente av. Bilen er da også forsynt med en såkalt "racetimer" som ved banekjøring kan registrere høyeste oppnådde hastighet, gjennomsnittshastighet og rundetider. Tror den flytter greit på seg ja kiddie http://www.dinside.no/php/art.php?id=285317 Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Veldig grom den. Tenkte på dagens 7-serie med en gang jeg så på interiøret... Brabus skal sikkert leke litt med den de også, hvis de ikke allerede har gjort det da. Sagt det før og sier det igjen: Mercedes kan design! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Tøff bil dette her, men interiøret liker jeg ikke. Er fryktelig mye 7-serie preg over det Bilde for å illustrere at de er ganske like Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Utrolig rå kjerre! Nydelig å se på den ny S-klassen. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 De calipperene foran på den bilen ser helt uvirkelig ut, minner nesten om bremsene på store passasjerfly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Savner en manuell girspak... BTW: Hvor er girspaken ?! Hadde vert heftig vis mercedes kunne levert manuell som en utgave av di råeste bilene sine. Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 De leverer ikke manuell på MANGE av bilene, kun de små som C- og A f.eks. S, CL, E, CLS osv får du kun med automat. Alle som bruker så mye på en Mercedes vil ha automat uansett, da er det jo greit. Kanskje 2 av 1000 Mercedes AMG kunder som vil ha manuelt eller no.... Nesten alle AMG kundene er fra USA eller midtøsten regner jeg med, og de vil ofte ha automat... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Den er veldig fin den nye S-klassen, spesiellt fronten synes jeg er veldig fin, men jeg synes interiøret er finere i BMW sin 7-serie. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 meget pen bil det der ja. :) morro at en så stor bil leveres med de prestasjoene. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Savner en manuell girspak... BTW: Hvor er girspaken ?!Hadde vert heftig vis mercedes kunne levert manuell som en utgave av di råeste bilene sine. Girspaken sitter bak rattet, på høyre siden. har blitt sånn på de nye ml'ene også tror jeg. Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg