thagoo Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 hvor mange er det som har en passat 35i med hovedlysbryter der den lampa på bryteren ikke lyser? jeg har hatt 2 stk passater som ikke pæra lyser på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Min lyser kun på parklys. Ikke nærlys. Kanskje det skal være slik? Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Den lyser når den skal varsle. feks: 1. tenning av - park eller kjøring på 2. tenning på - lys av, eller park på. Men fungerer strålende. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 hmm. på min 98 mod så lyser den alene når den står på 0 og sammen med resten når jeg vrir på park eller full. Men så har jeg nyere bil dog. Skal høre hvordan det er med søsters sin. hun har en 91 mod Passat. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 mener ikke det lyset i midten på bryteren, men det lyset som skal være bak lyspære merket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bleck devil Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Det er lys der hos meg som dimer sammen med resten av instrument belysningen. :peace: Siter Passat 2.0i GT 16V (92 mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 :D det er det hos meg også nå:) satt inn en diode, den gamle pæra var ødelagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Min bryter lyser sammen med resten av in.belysningen. Og lyser i ett eget felt over bryteren når den står på parklys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Noen som har skiftet i selve instrumenthuset? hvor og hvor mange skruer for å få det hele ut? Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg