Minibusa Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Driver å monterer sammen motoren igjen. Og har fått et lite problem... I pakken med stempler/ringer fra JE står det ikke hva som er første, andre og tredje ringen... Tredje ringen er jo forsåvidt grei... Etter å ha søkt litt på nettet har jeg funnet ut hva som er første og andre også, men sliter nå med og vite hva som er opp og ned på disse.... Begge ringene er merket med "N" på den ene siden, noen som vet om "N" skal stå opp eller ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Kanskje du kan adoptere det som står i verkstedshåndboken til bilen.. :) Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Hei! Jeg kan ikke hjelpe deg med N'en, men kanskje det hjelper aa laste ned denne ? Det staar ikke beskrevet hvordan N'en skal staa, men det er noen bilder som kanskje forklarer det litt bedre..? Lykke til, og godt nytt aar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Skraperingen skal nederst, så skal den ringen som er grå ( ikke chrom), og den ringen med Chrom skal øverst. Ser du ikke forskjell på de, så skal den ringen som er hardest å vide ut øverst. Merking skal alltid opp!!! Skal foresten stå i bruksannvisningen dette. For 100% sikkerhet, ser du på ringen med forstørrelsesglass, og da ser du at det er skrapekant på de to øverste ringene, Skrapekanten skal være vendt ned. (skraper på vei ned) Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Merking skal alltid opp!!!QUOTE] Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Litt ironisk å ta råd fra NO PISTON doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 ja, kan virke litt rart, men jeg er maskinist på båt, så har en god del erfaring med stempler og. Har jo hatt tre stempelbiler før også. men denne gangen valgte jeg å prøve wankel. Alltid spennende med noe nytt :) Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 De fleste Hondaringer har hovedsaklig forskjellig tykkelse på første og annen kompresjonsring med vanligvis 1 og 1.2 millimeter. Og jeg regner med du har klart for deg hvor stort ringgapet skal være og plasseringen av disse? Hva slags motor er det snakk om, forresten? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg