Gå til innhold

Biltransporter, noen tips til kjøp?

Ranger emnet


Zetec

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en biltransporter, 4 meter lang (helst) totaltvekt 2 tonn.

 

Noen som vet om noe brukt, eller nytt som kan være verdt en titt, har fått ett par gode tilbud til nå, men vil sjekke om det kanskje finnes noe billigere eller bedre til samme pris andre plasser..

 

Makspris er rundt 25 000kr

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt ny nå ja, ble ikke Tysse sin, med Adi-Tek M2040 den er bortimot lik den du viste fra Tysse, bare at den var billigere da hehe... (26800,- ferdig reg)

Men den har totaltvekt på 2 tonn, som jeg var ute etter da, så er mulig at det er derfor den er billigere.

 

Skal muligens få hentet den i dag :) Kjøper kapell til den også etterhvert, men det var jo heller ikke gratis hehe..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
Beklager å dra opp en så gammel tråd, men er du fornøyd emd Adi-Tek m2040 hengeren? Er selv på jakt etter en stor henger med hel bund som kan brukes til frakt av lett bil og matrialer etc.

 

Hengeren står på utsiden her, og det er en kanonhenger, kjempefornøyd på alle måter..

 

den er kjempegod å kjøre med uavhengig om jeg drar med MB vitoen eller Ford Focusen, selv med 1,5-1,8 tonn bak focusen ligger den kjempestabilt på veien osv.

 

Så kan aldri tenke meg at det er noen hengere som er bedre hvertfall.. (Med tanke på prisen, siden Adi Tek har vært billigere enn de konkurrentene jeg har funnet)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp ny og du vet hva du får... :)

 

Skal aldri si aldri... Bygde opp bilhenger av ned nedrusta gammal campingramme som hadde stått i hagen til en pensjonist i flere år, og den går som bare pokker! :) Har hatt den fullasta til totalvekt(og vel så det) i 120+, ingen vingling what so ever :) Har riktignok ganske gode dekk og felger på den, vil tro at det er en minst like stor faktor...

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår