Gå til innhold

Oppgradering 1,8 gti => G60.. Ka må til ?

Ranger emnet


Thorsa

Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke si noe sikkert, for dette vet jeg ikke noe om, men du må nok belage deg på og bytte motor, bremser, ledningsnett og en god del saker... Men snart kommer det vel noen som har peilig og svarer :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aner jeg ikke :)

Men det detter vel innom en med peiling her i løpet av natten; morgendagen, så du får sikkert svar rimelig kjapt :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

send ein mail til tom.sagerud@moller.no.

skriv kva bil du har og kva du vil bygga om til. send også adressen din, og etter nokre dager så får du eit brev i postkassen din kva som må gjerast.

lykke til!!

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mere arbeid og skru ut allt dette !!!!!

 

Er ikke helt sikker på hvordan ledningsnettet til bensinpumpen ligger i Golf II, men er ganske sannsynlig at du må ha ut alt det der uansett for å få inn ledningsnettet. (hvis bilen din er '87 eller eldre)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har du ce2 ledningsnett, men det enkleste synes jeg er å bytte hele el-nettet, og som frode sier, så må du ut med det anlegget uansett for å legge ledninger til den nye bensinpumpa.. men å flytte over nettet, bremsene og hele forstilling med kasse og alt, går relativt fort hvis man vet hva man gjør..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halloen,eg har golf g60,skulle plukke helle bilen i biter for å lakke den over alt men ledningsnettet stoppet meg,noen seie te meg at det e bare å ta ud motorstyrings nettet men det gikk ikke på min,heile javla nettet hang samen rundt over alt så det e ett helvetes klat + at visst du ha 86 mod så må alt av sikrings boks å alt byttast for dår e forskjeld på koblinganne åsså må du åg fikle litt me ledningsnettet til abs`en for å trykka det inn i ein uten,men får du tag i ein motor me bare motr styring som e fra corado eller någe så e det isje problem,hadde ein kompiss så handla seg det å putta oppi ein 86 model gti å alt gikk rett på,gjerne litt klatt med noen av ledningene te bensinpumpe men isje någe stress så du isje kan klare sjøl.men lykke te visst du får det te.konge motor hehe heilt te eg knakk skruå i veiven min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår