Gå til innhold

Mariusm's MK2 GTi

Ranger emnet


demogorgon

Anbefalte innlegg

Kan vel trygt si det ikke er mye blest rundt tråden, men synes det er morro å oppdatere den like fult.

 

men bilder sier mer en tusen ord, så tenkte jeg skulle spare meg selv for litt skriving ^^

 

Moro besøk i går.

1.3liter, 1.3bar. 875kg ^^

DSC00025.JPG

 

 

Snart ferdig med malinga nå.

DSC00030.JPG

DSC00032.JPG

 

rustbullet som fyller over rust og steinsprut.

DSC00031.JPG

DSC00033.JPG

 

Begynt så vidt på stereointallasjonen.

DSC00035.JPG

dålig bilde, men senkefjørene, Spillern, en pioneer, og 12" subber, peerless XLS for innebruk, låter meget pent.

DSC00034.JPG

-86 golf2 gti, mye drømmer lite planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fått gjort en del på karosseri ser jeg. bra greier. får nesten ta meg en tur en dag og ta det i nærmere øyesyn.

 

men, stereomonteringa di. ville ikke plassert noe element der i døra. problemet er at elementet spiller rett i sida på stolen og lyden blir ikke bra forplanta videre. hadde den løsningen for mange år siden og ikke å anbefalle. ;)

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare å komme det rolf :)

 

jeg har fortsatt til gode å oppleve rolfsburgen på sommerføre. :D

 

jeg har ikke tenkt på hvordan det blir med setet i veien for elelemtet, det skal jeg saktens tenke litt på, men en tanke som slo meg er å tilte elelemtet litt oppover. en enkel nok sak med glassfiber og mdf rester :)

var uansett ikke mer en en test dette. det som er fint med projektbil :)

å ha muligheten nettop til å teste en ting eller to, forandre det om det ikke skulle funke.

-86 golf2 gti, mye drømmer lite planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da har arbeidslysten vært og trengt seg på atter en gang.

 

og igjen skal jeg spare meg for litt skriving :)

 

Hammerright er ikke Rustbullet, men når selgerduden er så treg må jeg klare meg med det jeg har for hånden. det var siste ruta om ikke annet.

DSC00037.JPG

 

Etter et blodig svare strev kom endelig den rustfrie takluka på plass, det gjore godt :) de store rustrosene på den forige luka ødela forbausende mye for preget.

DSC00038.JPG

 

Å se! det begynner så smått å ligne en golf igjen!

DSC00039.JPG

DSC00040.JPG

-86 golf2 gti, mye drømmer lite planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forbauser meg selv om dagen, det har skjedd mer de siste 2 ukene en siden jeg kjøpte bilen til sammen tror jeg.

 

Fangern er reparert og metalramma bak eller hva faen er rustbehandlet :)

måtte frem med plastlimet, limpistolen og gassbrennern, nå får vi se om det holder ^^

DSC00041.JPG

 

Metal saken under lyktene hadde levd et hardt liv med mye steinsprut, så den fikk litt kjærlighet. har ikke bilde av den lakkert tho.

DSC00042.JPG

 

Jeg vil si meg fornøyd med forskjermene nå :)

sånn intil helakkeringen kommer.

DSC00046.JPG

 

Jeg og Biltema polermaskinen skal nok bli gode, gode venner :D

en test, med jalla voks, dålig tid, og ingen kunnskap. nydelig!

DSC00047.JPG

 

Vidre har jeg begynt å slipe ned panseret igjen, etter rustbulleten, og bakluka fortsetter å få kos >_<

det er mye arbeid igjen på den luka.

så litt nøyere pån i dag og fant ut at det var små bobler i lakken på den visse steder, den har vært relakkert før. derfor den er såpass rustfri tenker jeg.

 

igjen har jeg vært heldig å fått noen kroner til lakk, så nå blir panzer og bakluke utelukkende avhengig av min arbeidsinsats, hehe.

 

Når skjermer og neseparti er på plass kjøres bilen ned til en kompis for å løftes litt i været og da skal de nye senkefjørene på.

kommer også til å gi den litt kos under, sørge for at den ikke blir spist opp undenifra :)

 

så må dere gjerne kommentere, kritisere eller prate om været i denne tråden, det er kjedelig ikke å få tlbakemeldinger.

 

er deg da rolf <3

 

>_<

-86 golf2 gti, mye drømmer lite planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

heh, golfen har sannelig fått en annen rute en den jeg satte ut for å kjøre til og begynne med, men slik er det vel.

 

bremser rundt om har kommer på plass.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=010&item=200034982573&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PBR-Ultimate-Ceramic-Brake-Pad-Set-VW-GTI-Golf-MK2-8V_W0QQitemZ320036453038QQihZ011QQcategoryZ33567QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

det er da enda et lite steg framåt.

 

eh, btw, om noen vil donere meg noen borbet BS 16x9 bare rop >_<

deiligste felgene en golf kan få.

-86 golf2 gti, mye drømmer lite planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

golfen står under tak, snart nedslipt og ferdigsparklet selv om det alltid dukker opp noe nytt. skal ut i sola i dag eller morra for litt pungtblåsing av rust i karossen, men det er ikke overdrevent mye i det heletatt. funnet et problematisk område med en gammel bulk bak bakskjermen som må få litt kjærlighet. ting tar tid men nå er det på tide med en instats igjen.

 

får få opp noen bilder så snart det lar seg gjøre.

 

har også bestilt ny grill og klare lykter\"500 metringer", tror det blir bra.

-86 golf2 gti, mye drømmer lite planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. må dra deg opp i værste litt oftere da :p og du må nok dytte vekk en audi før du får din egen ut. hehe. spørs nok om dere ikke skulle bytta plass. Men begynner å komme seg. nok å fikse på begge vi to. ;) sees på værste.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår