Reset Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 er det vanskelig og støpe karbon? hvor får man kjøpt? blir det like fint som et `karbon panser` ? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 mandel, remster har et galleri ute på nett et sted med noen detaljefotoer, altså ingen overblikksbilder, men ikke f om jeg husker URL'n. dere skal få bilder så det river etter den 15'ende :) carbon panser sier du? ikke aktuelt, det passer så heftig og utrolig dålig på G2. jeg er kun ute etter vektreduseringen som ligger i dette. Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Fortsatt ingen som har kommet med vekt på G60 uten letting her... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 mandel, remster har et galleri ute på nett et sted med noen detaljefotoer, altså ingen overblikksbilder, men ikke f om jeg husker URL'n. dere skal få bilder så det river etter den 15'ende :) carbon panser sier du? ikke aktuelt, det passer så heftig og utrolig dålig på G2. jeg er kun ute etter vektreduseringen som ligger i dette. http://vagner.jeje.je/bilder/view_album.php?set_albumName=album44 Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 takker kaldblod, det er bilen. Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Jeg vet jo ikke om det er denne, men vet at han eide denne for noen år sia. altså bilen til venstre på bildet jeg sikter til. KA skjedde med vw merket i grillen da??? Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 ikke gidd å quote bilder venligst. hvis du lurer på det får du nesten sende remster en PM :) men over til noe annet, har noen hayes boka til golf2 til en billig penge? ser det også er en hayes\red line golf stylingbok ute, noen som vet om denne er verdt pengene? den generelle hayes\red line stylingboka? -Marius Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaZerBeam Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Haynes boka for golf 2 ligger som pdf her: http://www.petrunko.aaanet.ru/heynes/volks.htm Siter - 91' BMW 318 sedan x 90' VW Golf GL x 87' Mazda 323 GTi (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Joggu!! hjertlig takk! billig var'n og :D Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 oversiktsbilde av bilen henter den på fredag :) Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 kan forresten legge til at jeg har fått bekrefta verkstedplass :D så da er det bare å skru. Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 vært å henta bilen i dag, var ikke helt komfertabel me'n til å begynne med, men etterhvert som jeg ble vant med den, var det en meget god bil å kjøre. sjoføren derimot var alt annet en god i dag, det første jeg gjør når jeg kommer til vinger er å nesten kollidere. ser en hvit bil i rundkjøringa sviger ut til samme rettning jeg kom fra, og ser ikke bilen bak, som nok kom litt fortere en han egentlig skunne, og når jeg gjør det, prøver jeg å høgge på bremsen, men treffer gassen i stede :drive2 heldigvis treffer den andre golfen SIN brems og averger katastrofe. faen til tåplig kjøring, nesten til det beste at bilen skal få stå intil vidre å skrus på. så får jeg i allefall leve litt lenger. slenger opp noen bilder i løpet av kvelden, skal ut å lesse av delene nå. -Marius Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 dette der hørtes ut som når jeg skulle hente bilen min:P skjedde nesten det samme da.. hehe men sleng ut noen bilder a?:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 grrr.. finner ikke camet.. surt.. skal ta noen med mobilen i morra tidlig, den funker heller labert i mørket :) faen så mye deler jeg fikk med... remster tømte nok både delstashet og søppelkonteinern i golfen før jeg tok'n med hjem :P skal på høggern så snart som mulig nå, 84-88 dører med elvinduer, nytt førersete, drivknute (?) på venstresia og bakluke, så har jeg kommet langt :) Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 delen om ikke annet :) Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg